Kannatatko koronarajoitusten poistamista Suomessa?
Kommentit (25)
Ei taida onnistua. Rokotusvastaisuutta on aika paljon.
Rokottamattomien takia ei pysty niin kaikki kärsitään
Tanskaa seurataan suurennuslasilla.
Mun mielestä pitää ainakin pari kk tarkkailla Tanskan ja Norjan tilannetta ja sitten tehdä päätöksiä. Toki rokotepassin voisi ottaa sitä ennen käyttöön, jotta saisi esim. tapahtuma-alaa auki nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Huoh...
Minä olen rokottamaton, en ole vaatinut rajoitusten käyttöönottoa, en ole vaatinut rajoitusten ylläpitämistä. Te koronahysteerikot halusitte rajoitukset tänne, joten rajoitukset on teidän koronahysteerikkojen syytä.
Sitä saa mitä tilaa
Olisin vastannut että "Kyllä, sitten kun 80% yli 12v on rokotettu kahdesti". Tarkoitan niistä jotka haluavat ottaa rokotteen, eikä kulkutautimyönteisiä jäädä odottelemaan. Näin on Sanna päättänyt ja näin tapahtuu. Lokakuussa viimeistään kun rokoteväliä juuri lyhennettiin 6 viikkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh...
Minä olen rokottamaton, en ole vaatinut rajoitusten käyttöönottoa, en ole vaatinut rajoitusten ylläpitämistä. Te koronahysteerikot halusitte rajoitukset tänne, joten rajoitukset on teidän koronahysteerikkojen syytä.
Sitä saa mitä tilaa
Luovutko myös sairaalahoidosta, jos sairastut vakavasti koronaan?
Ihmiset ovat lampaita...jos suostuu kahteen rokotukseen niin antaa luvan seuraaviinkin...
Vasta olen alkanut nauttimaan kultturialan ulinasta, rajoitukset vaan loppuvuodeksi ainakin.
Paljonko on rokottamattomia yli 12-vuotiaita Suomessa ? Missä ikäryhmissä eniten ?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on rokottamattomia yli 12-vuotiaita Suomessa ? Missä ikäryhmissä eniten ?
Täällä päin vielä monet 30-34 vuotiaat odottavat toista rokotettaan vaikka ovat varanneet ajan mahdollisimman nopeasti. Ei täällä mitään ole aikaistettu. 20-29 vuotiaat ehkä vasta lokakuussa saavat toisen. Ei rajoituksia pois ennen kuin kaikilla mahdollisuus kahteen rokotteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh...
Sitä saa mitä tilaa
On kai sitä koronahysteriaa siinä kuin ilmastohysteriaakin. Molemmat aiheellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vasta olen alkanut nauttimaan kultturialan ulinasta, rajoitukset vaan loppuvuodeksi ainakin.
Mä olen alkanut nauttia riskiryhmien ulinasta. Suorastaan nautinto hymyillä kaupassa niille jotka vetää maskia tiukempaan ja kumihanskat kädessä täristen näpertelee leipäpusseja.
Ilmasto lämpenee eikä sille voi käytännössä tehdä mitään. Korona voidaan selättää. Eikä se ihan heti onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh...
Sitä saa mitä tilaa
Luovutko myös sairaalahoidosta, jos sairastut vakavasti koronaan?
Luovutko sinä sairaalahoidosta rokotevaurioiden vuoksi toivottavasti. Mitäs menit toope ottamaan
Koronahysteriaa voi olla mutta enemmän on ilmastohysteriaa.
Kannatan koronarajoitteiden purkamista maltilla.
Porukka on rokotettu. Enempää ei voi tehdä, eikä tämä miksikään muutu. Sama poistaa rajoitukset ja jatkaa niin kuin ennenkin.
Norjassa aika huono tilanne, yllättäen.