Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset luulevat että olen ilkeä, pelkän ulkonäön perusteella?

Vierailija
09.10.2014 |

"Älä mene juttelemaan tolle, toi on sellanen ilkeä kana" Vaikka eivät ole koskaan jutelleet kanssani! "Toi yritti vikitellä mun miestä" Vaikka olin vain asiakaspalveluammatissa perusystävällinen ja se sun MIES ei mua kiinnosta paskan vertaa koska olen avoliitossa ihanimman NAISEN kanssa!

Olen siis 25vuotias nainen, 168cm, hoikka, pitkät platinablondit hiukset, silikonit (koska omani olivat hirveät ketunnokat!) , ripsien pidennykset, valkaistut hampaat ja rakennekynnet.

Tämäkö on syy puhua minusta pahaa? Ulkonäkö? Oikeasti? Mikä ihmisiä vaivaa??

Työasäni (kiinteistövälittäjä) pukeudun perus siisteihin hame/kauluspaita yhdistelmiin joten en edes mitenkään provosoivasti. Mikä suomalaisia naisia vaivaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sä aika bimbolta ja feikiltä vaikutat.

Vierailija
2/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:09"]No kyllä sä aika bimbolta ja feikiltä vaikutat.
[/quote]

Mistä tiedät kun et henkilönä tunne? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus niitä vaivaa.

Vierailija
4/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:09"]No kyllä sä aika bimbolta ja feikiltä vaikutat.
[/quote]

[/quote]
Koska tekoripsillä, rakennekynsillä ja silikoneilla varustetut ihmiset ovat väistämättä bimboja.

Vierailija
5/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuollainen ulkonäkö kuin kuvaat, aiheuttaa sen että useimmille tulee pieni luotaantyöntövaikutus. Myönnän, että itsellänikin ensioletus olisi että on pinnallinen ja itsekäs ihminen, jonka kanssa en välitä olla tekemisissä. Minä en tosin ketään hauku yleensä, mutta pysynpä vaan etäällä ihmisistä joiden elämänarvojen arvelen olevan hyvin erilaiset kuin omani. Omissa arvoissani ulkonäkö on ihmisissä hyvin toissijainen asia.

Vierailija
6/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:09"]No kyllä sä aika bimbolta ja feikiltä vaikutat.
[/quote]

[/quote]
Koska tekoripsillä, rakennekynsillä ja silikoneilla varustetut ihmiset ovat väistämättä bimboja.
[/quote]

Ja näin sanovat ovat ahdasmielisiä ja jopa tyhmiä kun tuomitsevat ennenkuin tuntevat. :)

Vierailija
7/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näytä helposti lähestyttävältä tai sitten liian luonnoton... en tutustuisi.

Vierailija
8/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:09"]No kyllä sä aika bimbolta ja feikiltä vaikutat.
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Ja näin sanovat ovat ahdasmielisiä ja jopa tyhmiä kun tuomitsevat ennenkuin tuntevat. :)
[/quote]
No en välttämättä haluaisi edes tutustua. Itsellä on niin paljon erilaiset arvot kuin näillä silikoniblondeilla.

Vierailija
9/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:09"]No kyllä sä aika bimbolta ja feikiltä vaikutat. [/quote] Mistä tiedät kun et henkilönä tunne? -ap

[/quote]

Ei sitä kukaan voi tietääkään tuntematta, mutta faktahan on että kuvaamasi ulkonäkö tekee sen, että hyvin monet eivät haluakaan sinuun tutustua. Useimmiten kun ulkokuori kertoo paljon sisäisestäkin, ja perusoletus tuollaisesta silikoni-valkaistut hampaat-platinablondi tyypistä on sellainen että tyyppi on pinnallinen ja ylimielinen, eikä moni jaksa alkaa selvittää onko tässä tapauksessa oikeasti niin. 

Minusta se on ihan normaalia, että ihmiset tekevät ulkoasun ja tyylin perusteella päätelmiä toisista ja sen mukaan reagoivat heihin sosiaalisesti. Tämän takia ei ole kovin järkevää omaksua sellaista ulkoasua, joka on kovasti ristiriidassa sen kanssa millaisen kuvan itselleen ihmisistä haluaa antaa tai minkä kokee olevan oma itse. Esim. itse haluan antaa itsestäni miellyttävän ja vaatimattoman, arkisen kuvan, ja minulle siis ei kiitos vahvoja hiusvärejä, silikoneja tms.

Vierailija
10/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:09"]No kyllä sä aika bimbolta ja feikiltä vaikutat.
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
No en välttämättä haluaisi edes tutustua. Itsellä on niin paljon erilaiset arvot kuin näillä silikoniblondeilla.
[/quote]

Millaiset arvot minulla kuvittelet olevan?

Vierailija
11/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:09"]No kyllä sä aika bimbolta ja feikiltä vaikutat. [/quote] Mistä tiedät kun et henkilönä tunne? -ap

[/quote]

Ei sitä kukaan voi tietääkään tuntematta, mutta faktahan on että kuvaamasi ulkonäkö tekee sen, että hyvin monet eivät haluakaan sinuun tutustua. Useimmiten kun ulkokuori kertoo paljon sisäisestäkin, ja perusoletus tuollaisesta silikoni-valkaistut hampaat-platinablondi tyypistä on sellainen että tyyppi on pinnallinen ja ylimielinen, eikä moni jaksa alkaa selvittää onko tässä tapauksessa oikeasti niin. 

Minusta se on ihan normaalia, että ihmiset tekevät ulkoasun ja tyylin perusteella päätelmiä toisista ja sen mukaan reagoivat heihin sosiaalisesti. Tämän takia ei ole kovin järkevää omaksua sellaista ulkoasua, joka on kovasti ristiriidassa sen kanssa millaisen kuvan itselleen ihmisistä haluaa antaa tai minkä kokee olevan oma itse. Esim. itse haluan antaa itsestäni miellyttävän ja vaatimattoman, arkisen kuvan, ja minulle siis ei kiitos vahvoja hiusvärejä, silikoneja tms.
[/quote]

Minä olen panostanut ulkonäkööni näin ihan itseni vuoksi, en sen takia mitä tahtoisin ulospäin viestittää, vaan siksi että tuntisin oloni hyväksi ja kauniiksi :) Muiden ulkonäöllä ei ole minulle pienintäkään merkitystä :)

Vierailija
12/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:09"]No kyllä sä aika bimbolta ja feikiltä vaikutat.
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Oot pinnallinen ja erittäin tyhmä ja ainut mikä kiinnostaa on vaatteet ja miehet.

Vierailija
13/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tekevät hyvin stereotyyppisiä huomioita toisistaan. Ihminen on laiska, ei viitsi pohtia asioita, haluaa leimata jne. Ihminen ei ole kovin kummoinen pakkaus, negatiivisuus jyllää useimmiten. 

Vierailija
14/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät liian keinotekoiselta ehkä. Jos jonkun naispuolisen asiakaspalvelijan kanssa alan juttelemaan niin valitsen aina sellaisen, joka ei ole erityisen laitettu tai meikattu. En tykkää kovin tällätyistä naisista. Ne eivät herätä sellaista "menepä tuolta kysymään" fiilistä.

Vierailija
15/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:09"]No kyllä sä aika bimbolta ja feikiltä vaikutat.
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote]
Oot pinnallinen ja erittäin tyhmä ja ainut mikä kiinnostaa on vaatteet ja miehet.
[/quote]

Testattu ÄO on 127, huomattavasti keskitasoa korkeampi:) Vaatteissa minua kiinnostaa laatu ja mukavuus, miehet minua ei kiinnosta muuta kuin ystävinä :)

Vierailija
16/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuollaista ulkonäön perusteella tehtyä analyysia ihmisen luonteesta. Mutta aika moni ihminen on melko ahdasmielinen näissä diagnooseissaan. Mä en tuomitse kirjaa kansien perusteella.

Vierailija
17/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin pitkään kämppiksenä miehen kanssa, jolla oli toinen toistaan upeampia naisia. Täytyy sanoa, että monen kohdalla olin arvioinut väärin sisäisen kauneuden ja empatian toisia kohtaan, ja olikin mielenkiintoista tutustua tällaisiin tosi laitettuihin ja kauniisiin ihmisiin, joiden kanssa muuten ei olisi tullut juteltua. Ei siinä voinut muuta todeta kuin että jotkut vaan saa elämässä aika paljon synnyinlahjaksi, ulkonäköä ja älyä ja vielä kivan luonteenkin.

Mutta sitten. Oli myös niitä, joille se oman navan ympärillä pyöriminen oli tärkein harrastus. He eivät ymmärtäneet, että maailmassa jokainen saa oman osansa paskaa niskaansa, oli millainen tahansa ja minkänäköinen tahansa.  Ei siitä kannata välittää, jatkaa vaan porskuttamista kuten me tavallisen näköiset ei-niin-kauniitkin tehdään. He eivät vaan jotenkin päässeet yli siitä, että maailma oli heitä kohtaan epäreilu, eivät tajunneet että niin se on ihan kaikkia kohtaan. Jotenkin heillä oli sellainen käsitys, että kun tekee kaiken oikein niin siitä seuraa se, ettei joudu kokemaan ikäviä asioita, vaikka tällaiset asiat eivät olleet heistä riippuvaisia mitenkään. Yritä siinä sitten selittää, että se että mua joku juoppo haukkuu huoraksi ja sua joku juoppo haukkuu huoraksi on vaan asia joita sattuu, häntä pystyyn ja eteenpäin. Väistämättä siinä joskus tuli pienoinen fiilis, että heidän mielestään toiset on vähän kuin jotenkin ansainneet ne negatiiviset asiat koska eivät ole yhtä hoikkia ja älykkäitä ja hyvännäköisiä kuin nämä ihmiset, ja että jos on tosi kaunis elämän kuuluukin olla vähän parempaa kuin muilla. Että tällainen kaunis ihminen jotenkin lähtökohtaisesti on vähän arvokkaampi kuin ei-kaunis. Silloin siitä, että kokee ikäviä asioita, tulee vaan osa itsetehostusta, joka tavallaan vaan pönkittää sitä omaa ainutlaatuisuutta. Että toikin teki mulle noin vaikka olen näin täydellinen, se on vaan kateellinen varmaan. 

Vierailija
18/18 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit tietämättäsi BRF-syndroomasta. Mutta älä hätäile, et ole syndroomasi kanssa yksin, meitä on muitakin.

https://www.facebook.com/CureBRF