Hitto, kun ei 45-vuotiaana enää näytä 25-vuotiaalta, vaikka kuinka sitä toivoisi!
Kommentit (15)
Näytin 25-vuotiaana ihan pallopäältä. Olen paljon paremman näköinen nyt nelikymppisenä. Eikä ole vain oma mielipiteeni.
Laita farkut, ne riittää vielä. +50 niin myös farkkutakki tai farkkuhaalari.
50 v fb kaverini kertoi juuri, miten häneltä oli kysytty paperit ostaessaan kaupasta siideriä. Voi apua. Ihan varmaan näyttää alle 18?
Nainen alkaa rupsahtaa viimeistään 30-vuotiaana. 50-vuotiaana näyttää vähintään 10 vuotta ikäänsä vanhemmalta. Miehillä on päinvastoin. 50-vuotiaana ovat oikeastaan ihan samannäköisiä kuin 30-35-vuotiaina. Miehet alkavat rypistyä vasta noin 70-vuotiaina. Kyse on hormonitoiminnasta. Naisilla se hiipuu, miehillä jatkuu hautaan asti.
Miksi ette voisi näyttää ikäisiltänne?
Minusta omanikäiset naiset ovat kaikkein kuumimpia. Alle 30-vuotiaat näyttävät lapsilta.
Vierailija kirjoitti:
Laita farkut, ne riittää vielä. +50 niin myös farkkutakki tai farkkuhaalari.
Miehille hyvä pukeutumisvinkki on näiden lisäksi nahkatakki, jonka päällä Iron Maiden-selkämerkillä koristeltu farkkuliivi.
Vierailija kirjoitti:
50 v fb kaverini kertoi juuri, miten häneltä oli kysytty paperit ostaessaan kaupasta siideriä. Voi apua. Ihan varmaan näyttää alle 18?
Paperit kysytään jos näyttää alle 30 vuotiaalta, ei sentään 18.
On se kamalaa. Itselläni siinä 25-30 välillä tapahtui jokin aivan kamala rupsahdus (tällä ajanjaksolla kaksi lasta, valmistuminen, talon rakentaminen... Hirveä stressi siis) ja suunta on ollut vain alaspäin ja nykyään sitä aina peiliin katsoessa järkyttyy, miten vanhalta näyttää ja muistelee kaiholla nuoruuspäiviä päivitellen, miten itsestäänselvyytenä silloin sitä nuoruuttaan pitikän ja sitten se oli jo ohi.
Ehkä tämän eläkeikään mennessä oppii hyväksymään!
Olen 28v ja näyttäisin mieluusti 40-vuotiaalta. Saan jatkuvasti kommentteja siitä, että näytän teiniltä ja töissä asiakkaat eivät ota minua vakavasti...
Tiedän tunteen...
N53