Mille viikoille muut ovat päässeet jotka ovat/olivat samassa tilanteessa?
Eli eilen lähdin päivystykseen kivuttomien supistusten ja kuukautiskipumaisen kivun takia. Lääkäri tarkisti minut, mitään tulehduksia ei ole, mutta kun kohtua painaa se lyhentyi 3cm -> 13mm ja aukesi hieman. Sain kortisonipiikin peppuun ja minut määrättiin jäämään sairaalaan vuodelepoon, sain liikkumiskiellon. Olen siis viikolla 25+0, haluisin tietää miten pitkälle muut ovat päässet tälläisessa tilanteessa?
Kommentit (4)
Minä olin reilut kaksi kuukautta vuodelevossa kotona ja sain myös kortisonit. Mm. neuvolassa oltiin vahvasti sitä mieltä, ettei raskaus ehdi täysiaikaiseksi asti. Pääsin viikolle 39, mutta rankkaa aikaa oli sekä fyysisesti että psyykkisesti. Tsemppiä! On paljon mahdollista, että pääset hyville viikoille ja kaikki menee lopulta hyvin :)
Toivotaan että kaikki menee hyvin! Ihana kuulla että muilla on mennyt ihan viimesille viikoille, antaa itsellekin toivoa :) AP
Pöh, aikaisempi viestini ei näköjään tullut. Mutta minulle eivät suostu estolääkitystä antamaan koska hävittävät kuulema tehonsa sitten jossain vaiheessa ? Magnesium tippaakaan eivät laita sen takia että se annetaan kuulema vasta sitten jos 100% varmuudella lapsi syntyy lähipäivinä? Mielestäni tuo kuullostaa tosi oudolta.. AP
Täällä oli sama juttu rv 25+4. Supistusten estolääkkeistä huolimatta ne jatkuivat. Poika syntyi kuitenkin vasta rv 40+6 :).