Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinotto kondomin kanssa

Vierailija
09.10.2014 |

Onko täällä muita jotka nauttivat antaa suuseksiä miehelle mutta lastin saaminen suuhun on ehdoton nou nou? Olen seurustellut mieheni kanssa nyt reilu vuoden ja hän toivoisi (ei painosta) että ottaisin loppuun asti. Mietinkin onko jollakin kokemusta suuseksistä kondomin kanssa? Onko se silti yhtä ällöttävää? Onko olemassa täysin mauttomia tai hyvänmakuista kondomia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mauttomia eikä hyvänmakuisia kondomeja. Ne ovat kaikki ällöjä.

Vierailija
2/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään antaa suuseksiä mut tykkään myös ottaa lastin suuhun. Tosin ymmärrän täysin sen, että itse et halua. Mun mielestä sun on turha stressata ettet ns. pysty toteuttamaan miehen toivetta. Tosin voisithan harkita sitä esim. synttärilahjana oman halusi kustannuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä voisi kuulua sarjaan omituiset fetissit.

Olen kerran saanut vaimoltani suihinoton kortsulla ja se kyllä oli erittäin kiihottava kuvio, tuli mielikuva maksuulisenrakkauden toimittamasta tyydytyksestä =)..  siis jollailailla erityislaatuista.

Vierailija
4/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut lateksitonta kondomia? Meillä on kumiallergia eikä muutenkaan tykätä kumin hajusta :(

Vierailija
5/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös makukondomit ole tehty juuri tätä varten? Sama suunnitelmissa kuin ap:llä.

Vierailija
6/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:18"]

Eikös makukondomit ole tehty juuri tätä varten? Sama suunnitelmissa kuin ap:llä.

[/quote]

Sitä vartenhan ne mutta epäieln että ovat kovin kamalan makuisia. Ei siis kokemusta.

Ap

Vierailija
7/11 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildot

En kyllä ymmärrä miksi poskeen pitäisi ottaa kondomin kanssa. Meillä käytetää kondomeja dildojen päällä ei tarvitse pestä niitä niin useinM50+.

Vierailija
8/11 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin harmi kyllä täytyy pukea suojapuku ennen kuin laukeaa. Kyllä se fiiliksen tappaa kun on hekuman huipulla ja sitten pitää viheltää peli poikki ja asettaa kortsu, ja sen jälkeen kun se ei tunnu enää juuri miltään.. Vituttaa suoraan sanottuna :( Kyllä kai ne mällit voi helposti sylkeä tai valuttaa siinä lopussa pois, en vain mitenkään ymmärrä miksi ei saa laueta suuhun!? Olen kyllä ihan tästä syystä tehnyt oman tutkimuksen ja vetänyt käteen sekä ottanut mällit siitä suuhun. Ei ole vaniljanmakuista mutta ei myöskään mitään "hirveän kamalaa ja oksettavaa" Miksi se on niin nou nou? MIKSI?

Vierailija
9/11 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:18"]

Sitä vartenhan ne mutta epäieln että ovat kovin kamalan makuisia. Ei siis kokemusta.

Ap

Järki käteen ja ostoksille siis! Ja sitten maistelemaan. Eksä tykkäsi vaniljanmakuisista.

Vierailija
10/11 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kirjoitti:

Meilläkin harmi kyllä täytyy pukea suojapuku ennen kuin laukeaa. Kyllä se fiiliksen tappaa kun on hekuman huipulla ja sitten pitää viheltää peli poikki ja asettaa kortsu, ja sen jälkeen kun se ei tunnu enää juuri miltään.. Vituttaa suoraan sanottuna :( Kyllä kai ne mällit voi helposti sylkeä tai valuttaa siinä lopussa pois, en vain mitenkään ymmärrä miksi ei saa laueta suuhun!? Olen kyllä ihan tästä syystä tehnyt oman tutkimuksen ja vetänyt käteen sekä ottanut mällit siitä suuhun. Ei ole vaniljanmakuista mutta ei myöskään mitään "hirveän kamalaa ja oksettavaa" Miksi se on niin nou nou? MIKSI?

Jätä se

Vierailija
11/11 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kirjoitti:

Anna palaa vaan. Kokeileppa seuraavalla kerralla ettet sano mitään kun on tulossa, annat muijan imeä ja laukeat vaan suuhun. Saat ainakin sillä kerralla kunnon nautinnon. Vai mitä mieltä naiset on tällaisesta "spermat suuhun varoittamatta"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän