Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti autokoulun pystyy käymään?

Vierailija
09.10.2014 |

Niin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudessa

Vierailija
2/13 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu kuukaudessa, jos pystyy ottamaan ajotunteja mihin aikaan päivästä tahansa. Eli, jos ns. jämätunnit kelpaa.

Vierailija
4/13 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden sisään kaikki teoria- ja ajotunnit, kirjalliset ja inssi? Ei kai.

Vierailija
5/13 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 2kk 

Vierailija
6/13 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi pakko olla autokoulussa, harva vaan kerkeää siinä ajassa käymään.

Vierailija
7/13 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin vähän yli kuukaudessa. Tuli vähän kiire kun aloitin tammikuussa ja täytin 18 helmikuun puolessa välissä.

Vierailija
8/13 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä useammasta autokoulusta, miten heillä on mahdollisuuksia järjestää ajotunteja - voi hyvin olla niin, että halvimmissa autokouluissa ei ole ihan tarpeeksi opettajia, minkä takia erityisesti ajotuntien suorittaminen pitkittyy. Itselleni esim suurehkon suomalaisen kaupungin edullisimmassa ajokoulussa voitiin tarjota vain 1-2 h per viikko, maksimissaan.

Kannattaa myös katsoa, miten usein koulu tarjoaa mitäkin teoriatuntia (esim. parin viikon välein, kerran kahdessa kuussa...)

Jos mahdollista, kannattaa lisätä teidän väliseen sopimukseen jokin minimimäärä ajotunteja per viikko, jonka autokoulu sitoutuu tarjoamaan ja alennus autokoulun hintaan sanktioksi, jos sovittu ei toteudu.

Nimimerkillä neljä kuukautta autokoulussa tahtomattaan.

Vierailija
9/13 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä kävin (vuonna 2012), nopein mahdollinen suoritusaika oli 3kk.

Vierailija
10/13 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 9 jatkaa: Niin, ajotunnit voi aloittaa (muistaakseni) kolmannen teoriatunnin jälkeen, eli kaikkia teorioita ei ole pakko suorittaa ennen kuin ajoja aloittaa. Itselläni kävi niin, että suoritin mm. teoriakokeenkin ennen ajotuntien aloittamista.

Vierailija
11/13 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu autokoulusta. Siinä autokoulussa, jossa olen käynyt itse nopeimmillaan kortin sai käteen viidessä viikossa. Tämä aikataulu priorisoitiin niille, jotka täyttivät tuon ajan sisällä 18 tai olivat jo täyttäneet. Useimmissa paikoissa, joista olen kuullut menee vähän 2kk molemmin puolin ja alle 5 viikkoa en ole kuullut missään tarjottavan vaikka sekin varmasti mahdollista. Aikatauluhan riippuu hyvin pitkälti teoriaopetuksen aikataulusta ja siitä miten liukkaat ja pimeä järjestetään.

Vierailija
12/13 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kävin 6 viikossa, kun pystyin ottamaan melkein mitä vaan ajoaikoja. Ja pimeän kävin vasta tokavaiheessa simulaattorilla.

Vierailija
13/13 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuosi oli 2012

-13-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi