ajoneuvoveron palautus
Minulla on sydämen vajaatoiminta ja diabetes. Olen pitkäaikaistyötön. Onko mahdollista saada "vapautus" ajoneuvoveron maksamisesta? Luulen, ettei, koska se ei ole pakollista, ja mikä ei ole pakollista, on virkamiehille syy saada ihminen maksamaan. Mutta onko muilla positiivisia kokemuksia?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Hei, anteeksi, pidän mansikoista. Voinko siis käydä tähän istumaan?
Et! Mene pois!
Luinkohan nyt aloituksen ihan oikein?
Mieheni on pitkäaikaistyötön ja hänellä on paha lisämunuaisten vajaatoiminta! Pitääpä vinkata, että hakee vapautuksen ajoneuvoverosta! :D
Minulla on positiivisia kokemuksia! Nuorena opiskelijana sain bileiden jatkoilla pillua tytöltä!
Vierailija kirjoitti:
Luinkohan nyt aloituksen ihan oikein?
Mieheni on pitkäaikaistyötön ja hänellä on paha lisämunuaisten vajaatoiminta! Pitääpä vinkata, että hakee vapautuksen ajoneuvoverosta! :D
https://www.traficom.fi/fi/asioi-kanssamme/hae-ajoneuvoveron-palautusta
Minulla on pahalaatuinen alkoholismi ja ummetusta, minne laitan autoverovapautushakemuksen menemään? Ja voinko hakea myös tuloverosta vapauttamista samalla?
Typerillä kommenteilla on kuitenkin se hyvä puoli, että aihe pysyy näkyvillä.
Minä en tiedä miksikökäkähän näin on mutta toisaalta tämä ei ole välttämätöntä kokonaisuuden kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä miksikökäkähän näin on mutta toisaalta tämä ei ole välttämätöntä kokonaisuuden kannalta.
Kiitti typerästä kommentista!
Eli ilmeisesti sairas ei saa vapautusta. Harmi! Mutta hyvä tietää.
Jaha. Oliskohan tunnissa tullut uutta verta kehiin?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Eikä nytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Eikä nytkään.
Tosiasia on, että looginen asennoituminen aiheuttaa huolestumista suunniteltaessa peräänkuulutettua lakonisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Eikä nytkään.
Tosiasia on, että looginen asennoituminen aiheuttaa huolestumista suunniteltaessa peräänkuulutettua lakonisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Eikä nytkään.
Arkielämä on opettanut meille, että kokonaisvaltainen työtapa yksinkertaistaa ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Eikä nytkään.
Arkielämä on opettanut meille, että kokonaisvaltainen työtapa yksinkertaistaa ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Eikä nytkään.
Yksilötasolla luulisi olevan selvää, että paradoksaalinen ajattelutapa parantaa tulevaa taloudellista ja teollista behaviorismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Eikä nytkään.
Yksilötasolla luulisi olevan selvää, että paradoksaalinen ajattelutapa parantaa tulevaa taloudellista ja teollista behaviorismia.
Kiitti typerästä kommentista! Muuten behaviorismi on debunkattu.
Hei, anteeksi, pidän mansikoista. Voinko siis käydä tähän istumaan?