Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän lähivuosina 40. Ei ole enää aikaa odotella ja tutustua vuosia jos haluan perheen.

Vierailija
03.09.2021 |

On otettava riski, että kestääkö upouusi suhde vai ei. Monet tätä kauhistelee mutta onneksi moni myös ymmärtää.

Toisaalta eihän 5v seurustelukaan ennen lasten tekoa takaa sitä, että suhde kestäisi.

Eli siis, olen 38v nainen. Seurustellut alle pari kk ja olen raskaana. Mies vaikuttaa ihanalta ja kaikki tuntuu niin helpolta. Toivon tämän kestävän.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi muuttaa kaiken.

Oli sitten oltu yhdessä 1 tai 10 vuotta.

Vahvasti liioiteltua. Lapsi elää aina vanhempiensa näköistä elämää. Jos kaikki muuttuu niin jotain on ollut pahasti vialla jo ennen lapsen saamista. Ketä aikuista edes kiinnostaa enää vetää viikonloppukännejä tai harrastaa seksiä joka päivä? Eli hyvin vähän muuttuu kun elämä on jo kunnossa. Alkoholistien ja seksiriippuvaisten ei tule koskaan hankkia lapsia.

Vierailija
22/24 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottanut näin ihanaa vastaanottoa, mutta kiitos <3 Haave lapsesta on aina ollut olemassa ja aloin jo luopua toivosta, kunnes tapasin tämän miehen. Hänellä sama tilanne kuin minulla ja ollaan samoja ikiä. Vaikka olemme olleet yhdessä vain hetken niin molempien perheet hyväksyy meidät jo täysin. Hänellä on hyvä perhe, samoin minulla. Tämä tuntuu tosi oikealta ja hyvältä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kannata mennä vihille myös, ei kannata alkaa epäröimään. Se on now or never eli jahkailut sikseen. Pari vuotta ja ootte vanha pari tai tuntuu, että näinhän on ollut aina.

Vierailija
24/24 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että kaikki menee kohdallanne hyvin. Vaikka olen elämäni aikana ollut sekä huonoissa että hyvissä suhteissa ja ottanut "opikseni", yllätyksiltä en silti ole välttynyt. Tapasin 40-vuotiaana miehen, joka oli ensimmäiset 3 kk unelmamies. Kohtelias, huomaavainen, järjesti hauskoja yllätyksiä ja jaksoi kiinnostua minusta. Muisti kertoa kuinka paljon minusta välitti.

Sitten hänelle iski "ahdistus". Alkoi keksimään ongelmia pienistäkin asioista ja vetäytyi. Pienet huomionosoitukset jäivät ja hän alkoi vastaamaan minunkin rakkaudenosoituksiini torjuvasti. Mikään näistä piirteistä ei ollut luettavissa ensimmäisen kolmen kuukauden aikana.

Toivon ettei sinulle käy näin varsinkin, kun olet raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan