Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisenlaiset äidit 8.10.

Vierailija
08.10.2014 |

Keskustelkaa.

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä perheelle kuuluu nyt ?

Vierailija
102/126 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tämän jakson vasta nyt. Eikö ketään häirinnyt se, kuinka paljon se mies valitti ja surkutteli itseään. Toki on varmasti kipeä, en yhtään epäile, mutta kun juontaja esim. kyseli synnytyksen kulusta ja että oliko vaikea katsoa kun vaimoa sattuu, alkoi kundi vain selittää kuinka paljon sitä on joskus sattunut... Muutenkin tuntui vähän sellaiselta reppanalta. Itse en kehtaisi tv-kameroiden edessä vain makailla, valittaa ja kerjätä sääliä. Ei kai sillä tytölläkään helppoa ole ollut!

Vai olenko itse pikkumainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi mennä arvostelemaan tai vähättelemään Jirin kokemaa tuskaa, ellei ole sitä itse kokenut. Hän on seissyt kuolemanporteilla, kivut ja tuska oli ehkä alakanttiinkin esillä tuossa. Sinä sivustakatsoja myöskään et tiedä tuon taivaallista tuoreen äidin elämästä.

Vierailija
104/126 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:47"]

Katsoin tämän jakson vasta nyt. Eikö ketään häirinnyt se, kuinka paljon se mies valitti ja surkutteli itseään. Toki on varmasti kipeä, en yhtään epäile, mutta kun juontaja esim. kyseli synnytyksen kulusta ja että oliko vaikea katsoa kun vaimoa sattuu, alkoi kundi vain selittää kuinka paljon sitä on joskus sattunut... Muutenkin tuntui vähän sellaiselta reppanalta. Itse en kehtaisi tv-kameroiden edessä vain makailla, valittaa ja kerjätä sääliä. Ei kai sillä tytölläkään helppoa ole ollut!

Vai olenko itse pikkumainen?

[/quote]

Olet. Ko. jätkältä oli ilmeisesti poistettu koko sääriluu ja asennettu proteesi tilalle. Olisit itse täysin ok vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
105/126 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä puppua. Saatko mielihyvää paskanjauhamisella? Muistelisin että asia oli päinvastoin. Hän oli koulukiusattu

Vierailija
106/126 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana pari! <3

Vierailija
107/126 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:47"] Katsoin tämän jakson vasta nyt. Eikö ketään häirinnyt se, kuinka paljon se mies valitti ja surkutteli itseään. Toki on varmasti kipeä, en yhtään epäile, mutta kun juontaja esim. kyseli synnytyksen kulusta ja että oliko vaikea katsoa kun vaimoa sattuu, alkoi kundi vain selittää kuinka paljon sitä on joskus sattunut... Muutenkin tuntui vähän sellaiselta reppanalta. Itse en kehtaisi tv-kameroiden edessä vain makailla, valittaa ja kerjätä sääliä. Ei kai sillä tytölläkään helppoa ole ollut! Vai olenko itse pikkumainen? [/quote] Olet. Ko. jätkältä oli ilmeisesti poistettu koko sääriluu ja asennettu proteesi tilalle. Olisit itse täysin ok vastaavassa tilanteessa? [/quote] Ihanko tosi? Oliko teistä ihan normaalia kuvailla jotain omia leikkauskipujaan kun juontaja kyselee miten synnytys meni? Enkä todellakaan väittänyt etteikö poika voisi olla kipeä. Tarkoitin, että kyllä siitä huolimatta voi antaa sympatiaa muillekin eikä kääntää itseään huomion keskipisteeksi.

[/quote] pointti tais kuitenkin olla se että kun on itse kokenut kovia kipuja niin teki kipeää katsoa toista kärsimässä.

Vierailija
108/126 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 12:50"]

Eipä kyseinen äiti ainakaan nuorempana mikään äiti teresa ollut. Kiusasi monia ylä- ja ala-asteella todella julmasti. Oli röyhkeä ylimielinen tyttö joka rakasti nöyryyttää muita. Toivottavasti ei ole sellainen enää. Terveisin sivustakatsoja

[/quote] tais olla ihan päinvastoin. Hän oli koulukiusattu. Nimimerkillä : toinen sivustakatsoja

Vierailija
109/126 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:47"] Katsoin tämän jakson vasta nyt. Eikö ketään häirinnyt se, kuinka paljon se mies valitti ja surkutteli itseään. Toki on varmasti kipeä, en yhtään epäile, mutta kun juontaja esim. kyseli synnytyksen kulusta ja että oliko vaikea katsoa kun vaimoa sattuu, alkoi kundi vain selittää kuinka paljon sitä on joskus sattunut... Muutenkin tuntui vähän sellaiselta reppanalta. Itse en kehtaisi tv-kameroiden edessä vain makailla, valittaa ja kerjätä sääliä. Ei kai sillä tytölläkään helppoa ole ollut! Vai olenko itse pikkumainen? [/quote] Olet. Ko. jätkältä oli ilmeisesti poistettu koko sääriluu ja asennettu proteesi tilalle. Olisit itse täysin ok vastaavassa tilanteessa? [/quote] Ihanko tosi? Oliko teistä ihan normaalia kuvailla jotain omia leikkauskipujaan kun juontaja kyselee miten synnytys meni? Enkä todellakaan väittänyt etteikö poika voisi olla kipeä. Tarkoitin, että kyllä siitä huolimatta voi antaa sympatiaa muillekin eikä kääntää itseään huomion keskipisteeksi.

[/quote]

Eiköhän tuo tarkoittanut sitä, kun itsellään on ollut paljon kipuja, niin sen toisen kipujen katsominen tuntuu vielä pahemmalta.

On se järkyttävää, miten syöpää sairastaneen miehen on oltava turpa tukossa, kun puhutaan synnytyskivusta.

Vierailija
110/126 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:37"]

Eiköhän tuo tarkoittanut sitä, kun itsellään on ollut paljon kipuja, niin sen toisen kipujen katsominen tuntuu vielä pahemmalta.

On se järkyttävää, miten syöpää sairastaneen miehen on oltava turpa tukossa, kun puhutaan synnytyskivusta.

[/quote]

Jos joku minulle valittaa flunssaa tai hammassärkyä niin totta kai annan sympatiaa enkä kerro että minäpä olinkin viime kuussa kyynärpääleikkauksessa. Samoin voin onnitella toisia peruskoulun päättäjäisistä tai ylioppilaskirjoituksista sen sijaan, että kertoisin että "minäpä olenkin maisteri".

Vierailija
111/126 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 17:37"]

[/quote]

Jos joku minulle valittaa flunssaa tai hammassärkyä niin totta kai annan sympatiaa enkä kerro että minäpä olinkin viime kuussa kyynärpääleikkauksessa. Samoin voin onnitella toisia peruskoulun päättäjäisistä tai ylioppilaskirjoituksista sen sijaan, että kertoisin että "minäpä olenkin maisteri".

[/quote] toi oli taas eri asia :D ei se siinä kilpaillu kumpaa sattu enemmän vaan edelleen kuin vammaiselle artikuloitaisiin: hän tie-tää mi-tä ki-pu on niin ei teh-nyt hy-vää näh-dä toi-sen ki-pu-a. Ymmärsinkö kaikki nyt? Vieläkö täytyy tahalleen väärin ymmärtää? :)

Vierailija
112/126 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin alusta loppuun

Vierailija
113/126 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana jakso! Jo silmistä näki, että toi Silja on hyvä ihminen:). Silmät on sielun peili. Enpä vois kuvitella itseäni parikymppisenä tuohon tilanteeseen, noin kypsänä ja positiivisena... :)

Vierailija
114/126 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika teinimäinen ulkoisesti tuo silja

Vierailija
115/126 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanoisin että kyllä on nätti nainen. Siis oikeesti! Ei voi nainen enää kiihottavammalta näyttää.

Vierailija
116/126 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea määrä vaatteita, luulisi vähemmälläkin tavaramäärällä pärjäävän

Vierailija
117/126 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ystävällisesti kertoa mikä on sen Siljan Facebook?

Vierailija
118/126 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälle kaikki sympatiat, mutta äiti oli ihan tavallinen tyhjäpääteini. Toivottavasti äitiys muuttaa häntä vähemmän pinnalliseksi.      

Vierailija
119/126 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja-rukka! Joutuu lapsen lisäksi hoitamaan ruikuttavaa omaa napaansa tuijottavaa miestä :(

Vierailija
120/126 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeestiko joku itki tätä jaksoa? Huh huh! Tässä yhteiskunnassa on niin paljon kurjempiakin kohtaloita kun syöpänsä jo hoidetuksi saannut mies. Siis oikeesti miettikää nyt! Monilla on oikeasti joku parantumaton sairaus. Toki kurjaa, että kyseisellä isällä oli ollut syöpä ja leikattu jalka kipuili vielä, mutta tuo mies kerjäsi kyllä melkoisesti sääliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme