Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako hakea keikkatyöhön?

Vierailija
03.09.2021 |

Läheisellä varastolla olisi keikkatyötä eli vuokrafirman järjestelmän kautta buukattavia vuoroja. Kerääjänhommissa on tällä hetkellä surkea tarjonta joten olisiko katastrofi hakea tuonne tekemään keikkaa? Pelkään, että käyttävät hyväksi aikansa ja sitten ei töitä enää tule jos en ole mielestään tarpeeksi tehokas, tulen kalliiksi kun on jo aiempien vuosien takia pakko maksaa paremmin tms.

On itsellä huonoja kokemuksia keikasta kaupassa. Toisaalta minulla on krooninen sairaus joka vie voimia joten tarvitsisin myös enemmän lepopäiviä ja tämä työttömyyskään ei ole hyvä. Enkä jaksa matkustaa tunnin matkoja kauemmaksi kun siinä menee sitten koko päivä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä duunissa matkat veivät jo sen kaksi tuntia päivässä. AP

Vierailija
2/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä myös tuntuu, että tuo keikkailu voisi ainakin pitää henkisesti paremmin pinnalla ja jos se osoittautuu huonoksi niin sitten sitä hakee jotain muuta. Voisi sitä kautta myös löytää paremmin jotain pysyvämpää kuin kotoa. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä soviteltua päivärahaa jos tunnit jää kuukaudessa niin vajaaksi ettei niillä elä.

Ei nuo keikkahommat mikään huono vaihtoehto ole. Itsekin teen pääasiassa pelkkää keikkaa. Sopii mulle kun en viihdy samassa paikassa kauan enkä kaipaa vakityötä.

Vierailija
4/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti avaus ei kiinnosta jos se ei anna trolleille tarpeeksi iloa päänaukomiseen...AP

Vierailija
5/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saathan sinä soviteltua päivärahaa jos tunnit jää kuukaudessa niin vajaaksi ettei niillä elä.

Ei nuo keikkahommat mikään huono vaihtoehto ole. Itsekin teen pääasiassa pelkkää keikkaa. Sopii mulle kun en viihdy samassa paikassa kauan enkä kaipaa vakityötä.

Joo,kyllä mä hakisin,sais edes joskus katkaistua tylsää joutenoloa. Niin ja jos matka lyhyt,pitkä duunimatka kuluttaa kanssa ihmistä.

Ota. Jos et tykkää,et enää ota keikkoja.

Ite keikkailin vuoden hoitopuolella. EI tarvinnut liittyä kuppikuntiin :D

Vierailija
6/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta muuten tämäkin! Kiitos sulle vastauksesta. Voisi tosiaan liittyä kassaan samalla (oikeastaan pitääkin) niin sieltä olisi jotain tuloja luvassa kuitenkin. Aikanaan tein kaupoissa keikkaa koulun ohella ja aika menoa se oli kun kiersin koulun jälkeen kauppoja tekemässä kassahommia.

Itse taas todella tarvitsen välillä kunnolla lepoa ja monesti näillä varastoilla puoliksi pakotetaan painamaan täysillä hommia ja tuommoisen homman kanssa ollaan melkein naimisiss. AP

Vierailija
7/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan alasta. Ite oon sh-keikkalainen. Saan valita työaikani ja keikkani ja tienaan nyt vähemmällä työllä enemmän kuin vakituisessa työssä aikoinaan.

Vierailija
8/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo,kyllä mä hakisin,sais edes joskus katkaistua tylsää joutenoloa. Niin ja jos matka lyhyt,pitkä duunimatka kuluttaa kanssa ihmistä.

Ota. Jos et tykkää,et enää ota keikkoja.

Ite keikkailin vuoden hoitopuolella. EI tarvinnut liittyä kuppikuntiin :D

Tunnenkin yhden hoitoalan keikkailijan. On myös tyytyväinen hommiin :) Kiitos myös sulle kommentista. AP

Vierailija
9/9 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet opiskelija, niin silloin kannattaa. Muuten ei kannata.