Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta paistinpannua sulla on?

Vierailija
03.09.2021 |

Itse asun yksin ja mulla tällä hetkellä vain yksi vaikka pitäisi olla monta. Kattiloita löytyy onneksi monia.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi. Minä ja yksi teini. Ja kun tuokin muuttaa omilleen, lähtee viimeinenkin paistinpannu, enkä IKINÄ tee enää itse ruokaa.

Vierailija
42/51 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

teräs

hiiliteräs

teflon paistokasari

keraaminen pinnoite

valurauta parilapinnalla

yhteensä siis 5. Kaikille omat käyttötarkoitukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun kahdeksatta.

Vierailija
44/51 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita kertynyt, kun induktiolieden yhteydessä joutui osan uusimaan. Mihinkään ne vanhat hyväkuntoiset saisi laitettua, olisi yksi valurauta ja yksi rosteripannu. Valurauta tekee naarmuja lasiin ja rosteri vain ei toimi induktiolla. Kattiloitakin olisi tarjolla, Hagman etc. Menevätkö torilla nykyisin? Mehumaijakaan ei toimi induktiolla, senkin voisi myydä.

Nyt käytössä neljä pannua, vokki, yksi iso ja korkea/tilava, kaksi matalaa, joista toinen iso ja toinen pienehkö. Kaikille on käyttöä, eri tilanteissa.

Mulla ajatuksissa ostaa induktioliesi ja ajattelin käyttää vanhojen kattiloiden alla sitä alustaa jonka avulla niiden pitäisi kuumentua. Toimiiko nuo alustat?

Mulla on kanssa valurautapannu jota en haluasi heittää pois.

Vierailija
45/51 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokkipannu, kaksi tavallista erikokoista pannua, kaksi lettupannua(toisesta voisi kyllä luopua)

Vierailija
46/51 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita kertynyt, kun induktiolieden yhteydessä joutui osan uusimaan. Mihinkään ne vanhat hyväkuntoiset saisi laitettua, olisi yksi valurauta ja yksi rosteripannu. Valurauta tekee naarmuja lasiin ja rosteri vain ei toimi induktiolla. Kattiloitakin olisi tarjolla, Hagman etc. Menevätkö torilla nykyisin? Mehumaijakaan ei toimi induktiolla, senkin voisi myydä.

Nyt käytössä neljä pannua, vokki, yksi iso ja korkea/tilava, kaksi matalaa, joista toinen iso ja toinen pienehkö. Kaikille on käyttöä, eri tilanteissa.

Mulla ajatuksissa ostaa induktioliesi ja ajattelin käyttää vanhojen kattiloiden alla sitä alustaa jonka avulla niiden pitäisi kuumentua. Toimiiko nuo alustat?

Kokeilin tuollaista alustaa ja se toimi kohtuullisesti mutteripannun alla mutta monimutkaisempaan käyttöön turhan ongelmallinen. Jos joutuu pannua liikuttamaan niin tuo alunen liikkuu helposti ulos induktioalueelta ja koska se on kuuma sen siirtely on vähintänkin ongelmallista. 

Vierailija
47/51 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita kertynyt, kun induktiolieden yhteydessä joutui osan uusimaan. Mihinkään ne vanhat hyväkuntoiset saisi laitettua, olisi yksi valurauta ja yksi rosteripannu. Valurauta tekee naarmuja lasiin ja rosteri vain ei toimi induktiolla. Kattiloitakin oliqsi tarjolla, Hagman etc. Menevätkö torilla nykyisin? Mehumaijakaan ei toimi induktiolla, senkin voisi myydä.

Kokeilin tuollaista alustaa ja se toimi kohtuullisesti mutteripannun alla mutta monimutkaisempaan käyttöön turhan ongelmallinen. Jos joutuu pannua liikuttamaan niin tuo alunen liikkuu helposti ulos induktioalueelta ja koska se on kuuma sen siirtely on vähintänkin ongelmallista. 

Kiitos!

Vierailija
48/51 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 10,meillähän kokataan..

49/51 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi: yksi wokkipannu, toinen syväpannu, kaksi tavallista ja yksi pienempi, joka just passeli munakkaalle yms. Eihän noita kaikki tarvitsisi olla...

Vierailija
50/51 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valurautapannu pieni, iso, lettupannu ja muurikka

Teflonpannu ihan pieni, normaali ja iso

Lisäksi paksupohjaiset teflon kasarit, iso ja pieni

Vierailija
51/51 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks on jota mä nussin hartaasti joka päivä! Kelaa, joka päivä mä sitä nussin. Sitä pannua. Kelaa!

Päivän pannu.