Kuinka monta paistinpannua sulla on?
Itse asun yksin ja mulla tällä hetkellä vain yksi vaikka pitäisi olla monta. Kattiloita löytyy onneksi monia.
Kommentit (51)
Meitä on perheessä 3 : minä , mies ja lapsi. Meillä on yksi paistin pannu ja kaksi kattilaa. Pärjäämme niillä hyvin.
Miksi pitäisi olla monta paistinpannua? Minulla on kaksi vanhaa Wing Pan -paistinpannua, joita en koskaan käytä, ja yksi lettupannu (sellainen jossa tulee 4 pientä lettua). Sitten on kaksi paistokasaria, joissa voi tehdä monenlaisia ruokia.
Ei se määrä vaan mitä niillä saadaan aikaiseks.
Vanha viidakon sanonta
Varmaan kymmenkunta. Kolmessa eri keittiössä yhteensä.
Lettupannu
Valurauta paistinpannu
Lasikannellinen yleis pannu
Mini paistinpannu
Kymmenisen, kahdessa keittiössä. On kyllä pari turhaakin joukossa.
Onhan noita kertynyt, kun induktiolieden yhteydessä joutui osan uusimaan. Mihinkään ne vanhat hyväkuntoiset saisi laitettua, olisi yksi valurauta ja yksi rosteripannu. Valurauta tekee naarmuja lasiin ja rosteri vain ei toimi induktiolla. Kattiloitakin olisi tarjolla, Hagman etc. Menevätkö torilla nykyisin? Mehumaijakaan ei toimi induktiolla, senkin voisi myydä.
Nyt käytössä neljä pannua, vokki, yksi iso ja korkea/tilava, kaksi matalaa, joista toinen iso ja toinen pienehkö. Kaikille on käyttöä, eri tilanteissa.
Kaksi. Yksi keskikokoinen ja yksi pieni munakkaita ym pientä varten.
Sinkkunainen 27v
Viisi. Yhden sain lahjaksi ja yhtä vanhaa en raaski heittää pois, yksi on valurauta. Kahta käytän säännöllisesti.
Valurauta, teräs, pinnoitettu tavallinen ja pinnoitettu paistokasari.
Yksi. Tekis mieli ostaa wokkipannu, mutta tekiskö sillä sitten oikeasti mitään. Taidan ostaa ennemmin uuden teräksisen vedenkeittimen, vanha muovinen alkaa olla jo aika ällössä kunnossa. On taas se aika käsillä, kun päivien viiletessä alan lipittämään teetä.
Olen sinkkumies ja minulla on
-Valurautapannu
-Alumiininen keraamisella päällysteillä normikoko ja suuri
-Valurauta-emaloitu Creuset-pannu
2 erikokoista NOH-teflonpannua
2 perintövalurautapannua
1 perintölettukolopannu valurautaa
1 muurikka valurautaa
Vierailija kirjoitti:
Yksi. Tekis mieli ostaa wokkipannu, mutta tekiskö sillä sitten oikeasti mitään. Taidan ostaa ennemmin uuden teräksisen vedenkeittimen, vanha muovinen alkaa olla jo aika ällössä kunnossa. On taas se aika käsillä, kun päivien viiletessä alan lipittämään teetä.
wokkipannu toimii kunnolla vain kaasulevyllä, joka on silleen upotettu kuin wokkiravintoloissa.
Vierailija kirjoitti:
2 erikokoista NOH-teflonpannua
2 perintövalurautapannua
1 perintölettukolopannu valurautaa
1 muurikka valurautaa
tuossa siis meidän paistinpannut, kattiloitakin löytyy 6 kpl
1, 1,5, 2, 3, 4 ja 10 litraa. :)
+ perintömehumaija
Kolmehan noita tuossa on.