Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help! Makean himo, mitä vähä kalorista/hiilihydraattista herkkua kaupasta?

Vierailija
08.10.2014 |

Eli jotain missä ei ihan hitosti olis kaloreita ja olis myös gluteenitonta? Sipsejä tekis mieli mutta söisin koko pussin varmasti kerralla.

Oon ollu viikon ajan polttamatta röökiä (jota poltin kumminkin yli kymmenen vuoden ajan askin päivässä)jonka takia oon viikon ajan mässännyt kaikkea mahollista, varsinki epäterveellistä. Pahimpina päivinä meni sipsipussi ja litran jäätelöpakkaus samana päivänä!

Nyt alotin kuntoilun jotta en lihoais ainakaan hirveästi tän polttamattomuuden takia, mutta silti tekis mieli jotain mässäillä. Ehottakaa jotain suhteellisen kivaa naposteltavaa illaksi joka teillä vie pahimman ''karkkinälän'' (ja tupakanhimon..). Nyt ei mitkään porkkanat ym. auta:D Pakko mennä käymään keskustassa kun leffa pitää palauttaa vuokraamoon, joten kauppakäynti suht pakollinen. Muuten lymyisin vain peiton alla odottaen pahimman menevän ohi :D

KIIIITOKSIA!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herkuttelen taateleilla. Toffeemainen maku, eikä niitä voi ihan loputtomiin lappaa. On niissä kaloreita tosin.

Vierailija
2/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanijäätelöä on kehuttu, en ole kokeillut koska en omista VIELÄ tarpeeksi tehokasta blenderiä :D eli hyvin kypsyneet, paloitellut banaanit pakkaseen ja sitten blenderiin. Mukaan voi halutessaan lisätä kaakaojauhetta, marjoja tai maapähkinälevitettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoa. Mä syön taateleita jonne sisään nokare homejuustoa.

Vierailija
4/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popcorn ja pähkinät (huom pienissä annoksissa)

Vierailija
5/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:47"]Juustoa. Mä syön taateleita jonne sisään nokare homejuustoa.
[/quote]

Juustot on aika rasvasia. En suosittele. Taatelit ol

Vierailija
6/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:47"]Juustoa. Mä syön taateleita jonne sisään nokare homejuustoa. [/quote] Juustot on aika rasvasia. En suosittele. Taatelit ol

[/quote]

Mitäs pahaa on rasvassa?

Vierailija
7/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balance-merkin stevialla maustettu suklaa. Maku vastaa lähestulkoon oikeaa, sokeria ihan vähän. Ei ole hirveän vähäkalorinen, mutta vähähiilarinen kyllä, eikä ainakaan mussa herätä sitä hirveää hiilarinhimoa.

Vierailija
8/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies syö paljon pähkinöitä. Punnitse ja osta vai mikä se ketju on myy monenlaisia paahdettuja ja maustettuja pähkinöitä. Siellä on hyviä kuivattuja hedelmiä myös.

Vierailija
9/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkaa ja ananaspaloja.

Vierailija
10/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:52"]

[/quote] Pähkinöissä on melko paljon kaloreita. En suosittele. http://kalorilaskuri.fi/ravintosisalto?filter=*P%E4hkin%E4

Vierailija
11/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerittomia karkkeja, älä syö koko pussia kuitenkaan kerralla.

Vierailija
12/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skyr uuniomena!<3

Vierailija
13/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä dippaan banaanin paloja, mansikoita tms. suklaakastikkeeseen, jos hulluna tekee mieli makeaa. Kaloreita toki tulee, mutta vähempi toki, kuin jos söisi pelkkää suklaata.

Suolaisen himossa dippaan kasviksia ja hapankorppuja kermaviilidippiin, menee hyvin sipsien korvikkeesta. 

Vierailija
14/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:08"]Rahkaa ja ananaspaloja.
[/quote]

Tää on niiiin hyvää. Itse käytän murskaa enempi mutta eihän se makua muuta ;)

Vierailija
15/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan mitään dietorelleja osta. Minä söin kerran ahneuksissani 2 pussia ja olisin voinu nousta kattoon siitä kaasun määrästä mitä teki mahalle. Muutama pala tummaa suklaata 

Vierailija
16/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 21:52"]

[/quote] Pähkinöissä on melko paljon kaloreita. En suosittele. http://kalorilaskuri.fi/ravintosisalto?filter=*P%E4hkin%E4

[/quote] Terveisiä miinustajalle että pahkinöissä todellakin on paljon kaloreita ja jotkut miehet syövät niitä kun käyvät salilla ja yrittävät kasvattaa massaa (eli ovat bulkilla)

Vierailija
17/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 22:17"]Mä dippaan banaanin paloja, mansikoita tms. suklaakastikkeeseen, jos hulluna tekee mieli makeaa. Kaloreita toki tulee, mutta vähempi toki, kuin jos söisi pelkkää suklaata.

Suolaisen himossa dippaan kasviksia ja hapankorppuja kermaviilidippiin, menee hyvin sipsien korvikkeesta. 
[/quote]

Miks mun ymmärrys ei löydä tätä jujua.

Miten tulee vähempi kaloreita jos syö pelkkää suklaata vs suklaa+muu ?

Söisitkö sit muka enempi suklaata jos ei olisi lisukkeita? Ymmärsinkö?

Vierailija
18/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 % tumma suklaa patukka.

Vierailija
19/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä liian terveellistä, mutta terveellistä herkkua on granaattiomena. Niitä siemeniä voi napostella kuin karkkeja ja ne on ihanan mehukkaita ja "rapsahtavia". Ja terveellisiä.

Vierailija
20/20 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatelit on ihan sama kuin vetäisit karkkia, ne on pelkkää sokeria :)

Makeanhimoon ei oikein ole mitään järkevää vaihtoehtoa, ehkä jotku pakastemarjat, tai pakastetut banaaninpalat tms. Helpompi on kun syöt sitä "oikeaa" ruokaa säännöllisin väliajoin, runsaasti kasviksia jne. ja pidättäydyt makean syömisestä. Pian makeanhimo alkaa hellittää jos et sorru, mutta jos sorrut olet samassa kierteessä välittömästi. Ehkä joku herkkupäivä kerran viikossa auttaisi? Kompromissi koko hommaan.