Onko jonkun mielestä Sinkkuelämän Miranda kaunis?
Omaan silmääni ollut aina suoraan sanottuna ruma, eikä ole koskaan sopinut tuohon naisnelikkoon jotenkin.
Kommentit (18)
On. Persoonallisella tavalla kaunis.
terv. Mies
Mielestäni todella kaunis. Samantha ja Miranda ovat noista piirteiltään kauneimmat silmissäni. Carrie taas on mielestäni ruma ja ymmärrän charlotten olevan monista kaunis, mutta itse en pidä hänen nenästään.
Mun silmään se on ihan nätti. Mä taas en ole pitänyt sarjan Samanthaa kauniina, mutta ei sekään nyt tietenkään mikään ruma ole.
On toki. Ainakin silloin kun hiukset ovat sellaiset polkkamittaiset eivätkä lyhyeksi kynityt. Carrie taas ei mielestäni ole kovin kaunis, siis perinteisessä mielessä.
Miranda on persoonallisen kaunis! Kuten muutkin naiset ko. sarjassa :)
Se on mun miehen suosikki niistä. Munkin mielestä ihan ok.
Carrie on mun suosikki, kaunis ja ihana. Kaikki muutkin ovat upeita.
On se mustakin kaunis, varsinkin sarjan loppua kohden Miranda löysi tyylinsä ja oikean hiussävyn.
Miranda on kaunis sekä ulkoisesti, että sisältä. Kauneus usein tulee sisältä, kun nainen on itsevarma ja ylpeä. Miranda hyvin kouluttautunut ja pärjää työssään hyvin. Nuoret naiset monesti ajattelee, että kauneus on vain kasvot-vartalo-hiukset yhtälö, se on virheellinen kuvitelma. Jos on sielu ruma, noilla avuilla ei ole mitään merkitystä pidemmän päälle.
Ihan hyvännäköinen on mielestäni :)
Ylpeä itsestään siis hyvällä tavalla, ei leuhka tai ylimielinen. 13 lisää...
Omalla tavallaan kyllä. En kyllä pitänyt kaikista stailauksista sarjassa ja joillakin kausilla hiustyyli oli vähän tätimäinen. Mutta ei missään tapauksessa ruma.
On nätti mun mielestä, välillä vaan kampaus on pielessä.
Näyttelijä on stailattu aika rumaksi, mutta onhan hän kaunis:
Musta se on sellainen "tavallisen kaunis" ja ehdottomasti sarjan naisista paras tyyppi!
Miksi pitäisi olla kaunis!? Ihanaa, että mediassa on vielä normaalin näköisiä naisiakin! Lisää vaan, kiitos!