Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kissa varastaa toisen ruoat, miten koulutan?

Vierailija
03.09.2021 |

Minulla on ennestään 2v tyttökissa ja otin hiljattain kodinvaihtajan, nuoren kollikissan. Kissat tulevat hyvin toimeen, mutta ruokkiminen tuottaa ongelmia. Tämä kolli on äärimmäisen mustasukkainen ruoasta ja sillä tuntuu aina olevan pohjaton nälkä. Ensinnäkin se hyökkää aina keittiöön maukumaan ruokaa kun olen siellä, mikä on todella ärsyttävää. Sitten kun ruokin kissat, annan niille kupit samaan huoneeseen mutta sopivan turvavälin päähän. Kolli ahmii oman ruokansa ja sitten menee muristen varastamaan toisen kissan kupilta jos en ole koko ajan vahtimassa. Ei ole auttanut vaikka olen antanut ruoat niin kaukana toisistaan ettei kissoilla ole näköyhteyttä, kolli pyrkii aina hotkimaan kummankin ruoan. Ruoka on kunnollista ja sitä riittää, nälästä tämä ei ole kiinni. Voiko kissaa jotenkin kouluttaa tässä tapauksessa? Ärsyttää tyttökissani puolesta, joka on hyvin kiltti ja ennen aina söi sopuisasti edesmenneen kissan kanssa samalta lautaselta :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos se tulee sanojesi mukaan aina naukumaan ruokaa  kun menet keittiöön niin sillä on nälkä.  eli et anna riittävästi ruokaa.

Meidänkin kissa maukuu aina ruokaa, vaikka saa sitä tarpeeksi. Kyllähän se laihtuisi jos saisi liian vähän. Kokeiltiin antaa vapaasti raksuja, se ahmi kerralla kolmen päivän ruuat ja vielä lisää illalla, niin ei uskallettu jatkaa kokeilua.

Vierailija
22/23 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoki kissat eri aikaan, laita ovi kiinni toiselta kissalta, niin ei pääse varastamaan ja on ruokarauha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mahtitappelu. Syötä erikseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi