ANTAKAA TÖITÄ YLI 50-VUOTIAILLE
Työnantajat huomio! Viisikymppiset ovat nykyään hyvässä kunnossa ja he eivät kehtaa lusmuilla kuten nuoret. Lisäksi he eivät voi enää jäädä äitiyslomalle.
Kommentit (6)
Meneekö se raja täysin tuossa 50v? Mä olen 48 v ja sain keväällä haastatteluktusun neljään paikkaan, nyt otettiin rekryfirmasta yhteyttä, että olisivat olleet kiinnostuneita. Vastasin kieltävästi, kun sain jo töitä.
Samaa mieltä. Ei ole enää pikkulapsiakaan, joiden sairastelun vuoksi pitäisi olla pois töistä. Itse olen ollut kipeänä viimeksi 8 vuotta sitten. Jokaiseen hakemukseeni tulee aina vaan vastaukseksi kiitos mutta ei kiitos...
N52
Olen 52 ja vaihdoin kaksi vuotta sitten työpaikkaa ja nyt vaihdan taas (aloitan parin viikon päästä uudessa paikassa). Molempiin paikkoihin on ollut useita kymmeniä hakijoita. Pääsin myös toiseen hakemaani paikkaan haastatteluun, mutta sinne jo ilmoitin, että olen saanut toisen paikan.
Itse ainakin koen, että ikä ei ole ollut mikään este tai hidaste työnhaussa. Suurempi painoarvo on osaamisella, ammattitaidolla ja henkilökohtaisilla ominaisuuksilla. Meillä viisikymppisillä on vielä rutkasti työvuosia jäljellä ja onneksi työnantajat ymmärtävät tämän.
Joo ja alle 60v myös