Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ANTAKAA TÖITÄ YLI 50-VUOTIAILLE

Reipas 53v työtön
03.09.2021 |

Työnantajat huomio! Viisikymppiset ovat nykyään hyvässä kunnossa ja he eivät kehtaa lusmuilla kuten nuoret. Lisäksi he eivät voi enää jäädä äitiyslomalle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja alle 60v myös

Vierailija
2/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö se raja täysin tuossa 50v? Mä olen 48 v ja sain keväällä haastatteluktusun neljään paikkaan, nyt otettiin rekryfirmasta yhteyttä, että olisivat olleet kiinnostuneita. Vastasin kieltävästi, kun sain jo töitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ei ole enää pikkulapsiakaan, joiden sairastelun vuoksi pitäisi olla pois töistä. Itse olen ollut kipeänä viimeksi 8 vuotta sitten. Jokaiseen hakemukseeni tulee aina vaan vastaukseksi kiitos mutta ei kiitos... 

N52

Vierailija
5/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain vakipaikan 55-vuotiaana.

Vierailija
6/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 ja vaihdoin kaksi vuotta sitten työpaikkaa ja nyt vaihdan taas (aloitan parin viikon päästä uudessa paikassa). Molempiin paikkoihin on ollut useita kymmeniä hakijoita. Pääsin myös toiseen hakemaani paikkaan haastatteluun, mutta sinne jo ilmoitin, että olen saanut toisen paikan.

Itse ainakin koen, että ikä ei ole ollut mikään este tai hidaste työnhaussa. Suurempi painoarvo on osaamisella, ammattitaidolla ja henkilökohtaisilla ominaisuuksilla. Meillä viisikymppisillä on vielä rutkasti työvuosia jäljellä ja onneksi työnantajat ymmärtävät tämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi