Raskaana vai ei?
Mulla on nyt menossa kp 34 yleensä kuukautiskierron kesto 28-31 päivää, mulla on myös yleensä ennen kuukautisia 4pvä-viikon rinnat todella kipeet ja turvoksissa, mutta nyt ei siitä oo jälkeäkään, niinkun ei kuukautisistakaan.
Maanantaina luulin että oon flunssassa kun lämmöt epätavallisen korkeella koko ajan ja hirvee väsymys mutta muut flunssan oireet puuttuu? Tänään on myös nipistelly alavatsaa välillä aika ilkeestikin.
Tein jo eilen iltapäivällä yhden testin ja yöllä toisen kun heräsin vessaan, molemmat näytti niin selkeetä negaa kun vaan voi. Voisko olla ettei raskaus vielä edes näkyis? Yöllä tehtyä testiä ennen laskeskelin kuitenkin että olin ainakin 5 tuntia virtsaamatta. Vai kuvittelenkohan nyt koko homman.. Yleensä mun kierto on melko säännöllinen ja tosiaan tosta rintojen kipeytymisestä tiedän aina jo hyvissä ajoin että menkat on tulossa. Kuinkakohan pitkään tässä kannattais odotella ennen kun testaan uudestaan? Olen siis lapseton, 24v ja jos raskaana oisin niin ei se nyt mitenkään varsinaisesti tilauksessa oo ollu kun opinnot pahasti kesken...
Niin piinaavaa kun se onkin niin kannattaa odottaa vaikka sunnuntaihin, ja tehdä testi sillon aamuvirtsasta ja mielellään nii et olis ollu vaikka 8h rakossa :) jos silti näyttää negaa niin kannattaa sit vaan odottaa et alkaako vai ei. Jos ei sittenkää oo alkanu vaikka kahen viikon jälkeen ni tee uus testi, jos sillonkin nega ni voit soitella neuvolaan ja kysyä apua. :)