Taisi olla sosiaalinen itsemurha
...saada lapsi parikymppisenä keskelle opintojen. Nyt sen huomaan kun jäin tyttöporukasta ulkopuolelle yrityksistä huolimatta. Enpä tälläistä osannut ajatella, että pitäisi viettää sitä opiskelijaelämää ja nuoruutta jos haluaa että on yhtään ystävyys- tai kaverisuhteita. :( Lapsi oli toivottu, koska olen aina ollut hyvin perhekeskeinen. Nyt jo viisivuotias.
Kommentit (4)
Sama juttu. Ainoastaan yksi ystävä säilyi. Ja uusia olen saanut. Vaikkakin ovat reilusti vanhempia, mutta ei haittaa minua.
Noh, äidiksi tultuaan hankkii uusia ystäviä muista äideistä. Elämäntilanteet muuttuu, ihmissuhteet muuttuu.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 19:33"]Noh, äidiksi tultuaan hankkii uusia ystäviä muista äideistä. Elämäntilanteet muuttuu, ihmissuhteet muuttuu.
[/quote]
En löytänyt uusia äideistä, ajattelin että kaveripiiriä ei ole pakko pistää uusiksi vain koska lapsi. Minulla ei ole yhtään ystävää/kaveria jolla olisi lasta. Ei siis edes kenenkään puhelinnumeroa.
Huonoja kavereita, jos eivät silti jatka läsnä elämässäsi. Toisaalta et pääse kaikkeen mukaan mihin he.