Tinder-tyypin viesti "ei pahalla mutta haen vähän räväkämpää naista" Mitä tuo oikeasti tarkoittaa?
Olen kolmekymppinen nainen, käytän kevyttä meikkiä, luonnonvaaleat pitkät hiukset. Ei lävistyksiä, tatuointeja tai koruja. 164cm/58kg. Käytän ihan tavallisia, mukavia vaatteita (ei tosin mitään viimeisintä muotia) Monet ovat sanoneet minua nätiksi, itse kuvailisin itseäni tavalliseksi. Tämä mies on itse ihan perusheppu, tavallisen näköinen nelikymppinen. Mitä tuo kommentti oikeasti tarkoittaa?
Kommentit (49)
Hän hakee rohkeampaa, sanavalmiimpaa, innostuvampaa, itsenäisempää naista kuin sinä. Älä ota sitä moitteeksi itseäsi kohtaan, vaan siirry seuraavaan. Joku varmasti hakee juuri sellaista kuin sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku aloittaa lauseen "ei pahalla, mutta" tai jollakin vastaavalla, ni sillon ei kyseinen henkilö ole järjen jättiläinen ja monesti sanoo asiansa, koska nimenomaan haluaa loukata.
Tuo on kuitenkin johtopäätöksien vetämistä lyhyen tuntemisen ajalta.
Olit tiedostamattasi itse tunnistanut myös itsessäsi piirteen tehdä nopeita johtopäätöksiä. Jos jonkun fraasin käyttäminen johtaa sinussa henkilön älykkyyden nollaamiseen niin suosittelen pientä reality checkiä peilin edessä. Tuo on työelämässä yksi yleisimmistä fraaseista jos joutuu ottamaan esim. työkaverin kanssa jonkun ikävän asian.
Ei todellakaan ole.
t. Esimies
Mistä esimies tietäisi, millä lausahduksella jotkut aloittavat keskustelun työkaverin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku aloittaa lauseen "ei pahalla, mutta" tai jollakin vastaavalla, ni sillon ei kyseinen henkilö ole järjen jättiläinen ja monesti sanoo asiansa, koska nimenomaan haluaa loukata.
Olit tiedostamattasi itse tunnistanut myös itsessäsi piirteen tehdä nopeita johtopäätöksiä. Jos jonkun fraasin käyttäminen johtaa sinussa henkilön älykkyyden nollaamiseen niin suosittelen pientä reality checkiä peilin edessä. Tuo on työelämässä yksi yleisimmistä fraaseista jos joutuu ottamaan esim. työkaverin kanssa jonkun ikävän asian.
Ei todellakaan ole.
t. Esimies
Mistä esimies tietäisi, millä lausahduksella jotkut aloittavat keskustelun työkaverin kanssa?
Kyllä se korviin ennen pitkää tulisi, jos joku alkaisi opastaa kollegoitaan alentavalla "Ei millään pahalla MUTTA". Tuohan on loukkaus. "Ei millään pahalla, mutta olet ihan vtn tyhmä", "ei millään pahalla, mutta olet lihonut", "ei millään pahalla, mutta tuo sinun uusi paitasi on ihan järkyttävän ruma" jne.
Mies on viinaan menevä ja haluaisi samanmielisen naisen, jottei tuntisi itseään alkoholistiksi.
Hyvä kun väistit luodin.
Höh. Tuohan tarkoitti sitä että annoit sille eka treffeillä ainoastaan tylsää vanilijaseksiä. Ilman kumia toki, siksihän Tinderiin mennään.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
t. Esimies
Kyllä se korviin ennen pitkää tulisi, jos joku alkaisi opastaa kollegoitaan alentavalla "Ei millään pahalla MUTTA". Tuohan on loukkaus. "Ei millään pahalla, mutta olet ihan vtn tyhmä", "ei millään pahalla, mutta olet lihonut", "ei millään pahalla, mutta tuo sinun uusi paitasi on ihan järkyttävän ruma" jne.
Ei millään pahalla, mutta olet kyllä vtn tyhmä jos et tajua että se loukkaus on tuossa se "olet kyllä vtn tyhmä". Eikä millään pahalla sitäkään että täytyy kyllä olla vtn tyhmä jos ei tajua mitä eroa on lauseilla "ei millään pahalla, mutta olet vtn tyhmä" ja "ei millään pahalla, mutta etsin räväkämpää naista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
t. Esimies
Ei millään pahalla, mutta sinulta oli eilen unohtunut hoitaa asia X, ei millään pahalla, mutta hajusteesi on niin voimakas, että se laukaisee minulla migreenin, ei millään pahalla, mutta voisitko siirtää tavarasi pois työpöydältäni?
Voi hyvänen aika. Minusta tuo oli selkeästi sanottu, mitä ihmettä tätäkin tarvitsee tulkita mitenkään?
Miten se nyt ei taas mene ymmärrykseen, vaikka rautalangasta vääntää, että on hyvä että rehellisesti kertoo ettei natsaa MUTTA sitä on ihan turha aloittaa sanoilla "ei pahalla"? Miksi ei voi vain kirjoittaa, että "Etsien hieman toisenlaista ihmistä, kaikkea hyvää sinulle ja onnea jatkoon"? Ilman alentavaa aloitusta "ei pahalla"?
Ei pahalla, mutta olet hieman tyhmä, kun et tätä ymmärrä. Kuulostaako hyvältä?