Tinder-tyypin viesti "ei pahalla mutta haen vähän räväkämpää naista" Mitä tuo oikeasti tarkoittaa?
Olen kolmekymppinen nainen, käytän kevyttä meikkiä, luonnonvaaleat pitkät hiukset. Ei lävistyksiä, tatuointeja tai koruja. 164cm/58kg. Käytän ihan tavallisia, mukavia vaatteita (ei tosin mitään viimeisintä muotia) Monet ovat sanoneet minua nätiksi, itse kuvailisin itseäni tavalliseksi. Tämä mies on itse ihan perusheppu, tavallisen näköinen nelikymppinen. Mitä tuo kommentti oikeasti tarkoittaa?
Kommentit (49)
Sano sille hepulle että ostaa junalipun Kouvolaan!
Aika moni suomalainen mies on itse niin hissukka ja hiljainen, että suorastaan tarvitsevat määrätietoisen ja räväkän naisen rinnalleen. Tämä on tyypillinen suomalainen pariskunta, kaksi hyvin erilaista ihmistä täydentävät ja tasapainottavat toisiaan. Luo ehkä jotain turvallisuuden tunnetta joillekin miehille, että muija ottaa ohjat käteen.
Teillä ei ole yhteisiä harrastuksia jos sä vaan virkkaat ja kudot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska tuo "ei pahalla mutta" koska pahalla se nimenomaan aina on.
Mitä pahaa tuossa muka oli? Rehellisesti kertoi mitä etsii ja miksi juttu ei tule toimimaan. Ilmeisesti pitäisi sit vaan ghostata kun mikään selitys ei kelpaa.
Voi elämä taas... Ei ollut pahaa siinä, että rehellisesti kertoi mitä etsii ja miksi juttu ei tule toimimaan. Tuo aloitus "ei pahalla" oli vain täysin turha. Fiksu ihminen olisi vain todennut etsivänsä toisenlaista ihmistä, piste.
Eiköhän mies hakenut tietynlaista persoonallisuutta, eikä kokenut, että sinä olet sellainen. En usko, että oli kyse vaatetuksesta, vaikka osa pukeutuu myös räväkästi.
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei ole yhteisiä harrastuksia jos sä vaan virkkaat ja kudot
Varmaan juo myös teetä, mutta ei missään nimessä kofeiinipitoista teetä!
"Räväkkä" kuulostaa siltä, että värjää hiukset näkyvillä väreillä, on tatuointeja ja lävistyksiä, vakiasiakas karaokebaareissa.
Et menetä tuossa miehessä mitään.
Tosi usein naisen on vaikea uskoa ettei miestä vaan kiinnosta. Olen langennut itse samaan, sitä jotenkin ajattelee että no jos hän kertoo minulle mikä minussa on vikana, voin toiveikkaasti muuttua ja sitten hän viihtyisi kanssani. Näin siitä huolimatta että tarkemmin ajatellen ei todellakaan lopulta haluaisi olla ihmisen kanssa joka ei halua minua kokonaan juuri sellaisena kuin olen ja jota en itse halua aidosti. Se että jäämme jumiin jonkun torjuntaan on itseluottamuksen ja itsetuntemuksen puutetta. Ongelma tällaisessa ap:n tilanteen kaltaisessa ei siis ole epäselvästi tai vajaasti kommunikoiva mies vaan se että nainen koettaa olla miehen kanssa tekemisissä vaikka tämä ei selvästikään ole innostunut.
No olet miehestä liian lestamallinen, ja tietää ettei saa vonkaamalla heti.
Vierailija kirjoitti:
Idiootin esittäminen on yleisin tapa trollata.
Onkohan y.eistäkin trollata tinderissä?
Se tarkoittaa että olisit onneton hänen kanssaan. Kannattaa uskoa.
Nainen joka on 40 v, mutta näyttää 60 v. Rastat, vahva keinorusketus. Kiroilee kuin merimies. Juo kuin sieni. Äänestäisi persuja (jos äänestäisi).
Ellei sinulle tule mieleen mitään harrastuksia, ajanvietteitä tai puheenaiheita, eiköhän tapaus ole selvä.
Mulle on kanssa kerran sanottu vastaavasti. Silloin mä sanoin miehelle, että en halua jatkaa koska en ole kiinnostunut hänestä tarpeeksi edetäkseni suhteessa. (Hän oli osoittanut halua viedä suhteen seuraavalle tasolle eli naiskenteluun ainakin.) Tähän hän tokaisi, että "etsin jotaan räväkämpää ja sosiaalisempaa naista muutenkin". Eli tuolla miehellä se oli vähän niinku oman satutetun egon kiillotusta, kun alkaa minua peitellysti haukkumaan. Jos joku aloittaa lauseen "ei pahalla, mutta" tai jollakin vastaavalla, ni sillon ei kyseinen henkilö ole järjen jättiläinen ja monesti sanoo asiansa, koska nimenomaan haluaa loukata.
Omalla kohdallani olen introvertti, viihdyn kotona enkä harrasta extremelajeja tai käytä alkoholia eli en biletä. Siitä on monet vetäneet johtopäätöksen, että olen hiljainen hissukka. Tuo on kuitenkin johtopäätöksien vetämistä lyhyen tuntemisen ajalta.
No, ehkä se vain tarkoittaa juuri sitä mitä mies kirjoittaa? Ehkä hänestä teidän kemianne ei synkkaa? Minusta tuo on aika nätisti sanottu ja hyvähän se oli , että jos alussa tunnisti niin sinäkin voit jatkaa sopivan etsimistä?
Tiedän, että tämä tulee yllätyksenä, mutta miehet aika harvoin piilottavat asioita rivien väliin, se on enemmän joidenkin naisten tapa, jossa vastaanottaja laitetaan arvailemaan, että mitähän pirua se nainen oikeasti tarkoittaa ja haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku aloittaa lauseen "ei pahalla, mutta" tai jollakin vastaavalla, ni sillon ei kyseinen henkilö ole järjen jättiläinen ja monesti sanoo asiansa, koska nimenomaan haluaa loukata.
Tuo on kuitenkin johtopäätöksien vetämistä lyhyen tuntemisen ajalta.
Olit tiedostamattasi itse tunnistanut myös itsessäsi piirteen tehdä nopeita johtopäätöksiä. Jos jonkun fraasin käyttäminen johtaa sinussa henkilön älykkyyden nollaamiseen niin suosittelen pientä reality checkiä peilin edessä. Tuo on työelämässä yksi yleisimmistä fraaseista jos joutuu ottamaan esim. työkaverin kanssa jonkun ikävän asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku aloittaa lauseen "ei pahalla, mutta" tai jollakin vastaavalla, ni sillon ei kyseinen henkilö ole järjen jättiläinen ja monesti sanoo asiansa, koska nimenomaan haluaa loukata.
Tuo on kuitenkin johtopäätöksien vetämistä lyhyen tuntemisen ajalta.
Olit tiedostamattasi itse tunnistanut myös itsessäsi piirteen tehdä nopeita johtopäätöksiä. Jos jonkun fraasin käyttäminen johtaa sinussa henkilön älykkyyden nollaamiseen niin suosittelen pientä reality checkiä peilin edessä. Tuo on työelämässä yksi yleisimmistä fraaseista jos joutuu ottamaan esim. työkaverin kanssa jonkun ikävän asian.
Ei todellakaan ole.
t. Esimies
En minäkäön syty hissukoista.
Ei räväkkä tarkoita mitään hampuusi pubiruusua todennäköisesti vaan eloisaa ja rempseää naista.
Vierailija kirjoitti:
Hauska tuo "ei pahalla mutta" koska pahalla se nimenomaan aina on.
Kuinka niin?
Eikös se ole päinvastoin hyvä että rehellisesti kertoo, ettei natsaa ja miksi ei natsaa?
Vai olisiko parempi ghostata tai koittaa sänkyyn päästä kumminkin, vaikka ei oikeastaan kiinnostakaan?
Pitää sinua tylsänä jostain syystä, mutta älä välitä. Yleensä nuo muita räväkkyyden puutteesta arvostelevat eivät ole mitään erityisen valovoimaisia persoonia itsekään.