Onko teille tullu 3.9. veronpalautukset?
Mulle pitäisi tulla useampi satanen, mutta ei näy vielä tilillä. Onko teillä jo näkyvissä? Kohta alkaa olla huutava puute rahasta, kun olin laskenut että nyt tulee rahaa...
Kommentit (25)
se oli 3.8 kun ne tuli ja varmaan sen tiedätkin, jos et niin käypä katsomassa tilitiedoistasi
Vierailija kirjoitti:
se oli 3.8 kun ne tuli ja varmaan sen tiedätkin, jos et niin käypä katsomassa tilitiedoistasi
Osalle tuli 3.8., osalle maksetaan tänään. Itse olet ulalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy mulla sinun tilitietosi.
Ei ole tullut. 3.9 on oma maksupäiväni, varmistin viime kuussa omaverosta maksupäivän ja että tilinro oikein. Oottelen siis.
Tulevat tänään, mutta ei heti aamusta, vaan pitkin päivää ripotellen. Tämä on varma tieto pankista.
Vierailija kirjoitti:
Tulevat tänään, mutta ei heti aamusta, vaan pitkin päivää ripotellen. Tämä on varma tieto pankista.
Aamu uutiset yle. 95% saanut jo aamulla. Joko kärsimätön törsäämään?
Käykö joku tarkistamassa tiliään jo 00:01, että joko on veronpalautus tullut? Surkeaa sakkia.
Juu kiva lisä elämiseen tuli kanssa usea satanen :D!
S-pankin tilille ei "yllättäen" ole vielä tullut, puolisolla Dansken tilille oli tullut jo yöllä (hän menee neljään töihin, ei herännyt palautuksia kyttäämään)
Olisipa vieläkin niin, että palautukset tulisi joulukuun alussa niin saisi lahjoihin rahaa. Voishan ne tietty säästää, mutta ainakin ne itsellä pikkuhiljaa kuluu jouluun mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa liikaa veroja?
Typerää tai ei niin itse ainakin maksan "tahallani" liikaa veroja.
Ei ole tullut. Valtio ei turhaa hoppuile. Paitsi jos asia olisi toisinpäin.
Miksi ihmiset hössöttää veronpslautuksista aamutuimaan? Eikö järkikin sano että tulevat kyllä kun kerkeävät maksuun, lisäksi kaikissa uutisissa on ollut että ne maksut tulevat kaikille eri aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Palautukset maksetaan nykyään elokuusta joulukuuhun. Katsos kun verotuskin valmistuu ihmisillä eri aikaan. Näin on ollut muutaman vuoden.
Jos ei palautusta kuulu pankkipäivänä, se on ulosmitattu.
Jotkut kuule kyttää jokaista palkkaansakin jo yöllä. Vähän väliä jollain pankilla (yleensä Nordea) on joku viive ja mulla sähköposti täynnä aamuyön aikana tulleita "miksi palkka ei ole tullut?"-viestejä.
t: palkanlaskija
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut. Valtio ei turhaa hoppuile. Paitsi jos asia olisi toisinpäin.
Pankkihan ne eräajot ajaa oman aikataulunsa mukaan. Stna että olet yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa liikaa veroja?
Ei kotitalousvähennyksiä heti kyllä saa. Niitä minulle on ainakin tulossa. Vielä ei näkynyt, kun äsken katsoin. Piti ylipäätään katsoa mikä päivä ne on tulossa.
On tullut. Mutta kaikille ei välttämättä ehdi heti aamusta, näin luin jostain lehdestä. Tämän päivän aikana pitäisi tulla kuitenkin.