Eivätkö ihmiset ymmärrä kolmannen rokotekerran välttämättömyyttä?
Olen pöyristynyt suomalaisten vastuuttomuudesta. Jo useampi on sanonut, ettei ota kolmatta rokotetta. Alusta asti on ollut päivänselvää, että kolmas kerta antaa sen pidemmän suojan ja mahdollistaa normaaliin paluun.
Miksi tätä ei haluta? Suomalaiset eivät halua suojata itseään, vaan haluavat levittää tautia? Rajoituksista ilmeisesti nautitaan, koska niiden poistoa ei haluta mahdollistaa?
Käsittämätöntä vastuuttomuutta.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää ota kolmatta piikkiä vaikka kuulun niihin jotka sai kaks ekaa heti vuoden alussa lyhyellä välillä. Ja olen ammatiltani hoitaja. Kiitti riittää tämä pelleily. Siinäpähän alapeukutatte.
Se tulee pakolliseksi. Näyttää aika selvältä, että Tehykin kannattaa pakollisuutta. Vaikea kuvitella, että he haluaisivat saattaa muita vaaraan rokottamattomilla hoitajilla. Aika huonoa mainosta ammattikunnalle, jossa on kuitenkin paljon vastuullisiakin.
Siinäpähän ovat hoitajapulansa kanssa sitten. Eikö se jo nyt natise liitoksistaan?.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut ensimmäistäkään, enkä ota muutamaan vuoteen ennenkuin nähdään mitä mahdollisia haittoja näistä tulee pidemällä aikavälillä.
Olen saanut kaikki rokotteet ja jäykkäkouristus rokotetta tai tehostetta kun pyysin viimeksi niin sitä ei annettu kun se väli on pidentynyt. En ole mitään haittoaja huomannut. Ja mistä sitä sitten ei jotain haittoja tulisi. Ilman saasteet ja se ruokakin mitä syödään on tehotuotannon takia entistäkin saasteisempaa ja ravinto köyhempää. Oletko miettinyt koskaan miksi pelloilla ei kasva rikkaruohoja. Ja sitten pelätä yhtä rokotepiikkiä niin ihan naurettavaa. Kaikki mitä ihminen saastuttaa niin se syö ruuassa ne. Että mieti seuraavan kerran jos uutena vuonnakin heittelet ilotulitteita.
Jos tietosi eri rokotteista ja miten ne toimivat on tuolla tasolla niin ei ehkä kannata kommentoida ollenkaan.
Ei mun mitään tarvitsekkaan tietää kunhan vain pysyn hengissä :D Pääasia etten joudu teho osastolle ja kyllä minä kaikki mitättömät oireet kestän mitkä itsehoidolla menee ohitse. Kuka siis oikeesti tietää yhtään mitään muuta kuin omissa kuvitelmissaan kuvittelee tietävänsä. Harvoilla on elimistössä sellaista vikaa ettei se elimistö mitään kestä ja tulee jotain komplikaatioita.
Kyllä olen lukenut tietoa rokotteista ihan tarpeeksi ja mitä en ymmärrä niin uskon asiantuntijoihin ennemmin kuin huuhaa juttuihin. Jos asiantuntijat suosittelee rokotteen ottamista niin otan. Otin ensimmäisen AZ: n rokotteen enkä ole mitään tulppia ja oireita siitä saanut ja toisen Pfizer rokotteen. Otan kolmannenkin rokotteen heti kun vain mahdollista. Terveyshenkilökunta saa päättää mitä merkkiä se voisi olla. Otan sitä mikä ei muille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota minun puolestani vaikka 10 rokotusta. Se ei tuohon kolmanteen rokotteeseen nimittäin jää.
Ei varmasti jää niin kauan kun rokottamattomat levittävät variantteja.
Entäs jos kukaan ei ottaisi rokotteita ja koko yhteiskunta kiinni tai osittain auki vuoron perään. Mistä riittää veronmaksajia maksamaan jättilaskua yrittäjille kannattamattomista yrityksistä. Rokotepassi olisi pitänyt olla jo. On tämä suomi ihme peräjunttila ja kun tätä tautia ei taltuteta muulla tavoin kuin rokottamalla. Täällä pumpulissa eläneet pullasorsat eivät vain ole tottuneet pandemioihin ja näitähän tulee vielä lisää.
En taatusti ala maskia käyttämään rokottamattomien takia niin että sairastakaa se tauti sitten ja pitää maskia & pysyköön kaukana rokotetuista jos rokotettu saattaa tautia levittää.
Ai nyt se mantra on että rokottamattomat tekee variantteja. Aluksi oli se laumasuoja.
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut ensimmäistäkään. Surkea esitys, koko lääke. Koronaan on kuollut Suomessa vähän yli 1000 ihmistä. Veikkaan, että lääkkeeseen jo enemmän.
Juuri näiden rajotteiden takia ja kaikki kun meni etä hommaksi niin sen takia on niin vähän kuolleita koronaan ja ne ovat niitä joilla oli vakavista sairauksista jo heikentynyt vastustuskyky. Ja suomalainen luonne muutenkin erakko luonne niin meillä ei ole niin vaikeeta eristäytyminen. Yksin eläviä on yli puolet suomalaisista. Tuntuu että suomalaiset syövät lääkkeitä enemmän kuin kuin muualla maailmassa niin että ihan kamala lääkebisnes suomessa kukoistaa. Enemmän kuolee yksinäisyyteen, psyykelääkkeisiin ja päihteisiin ihmisiä.
Niin on ihan naurettavaa tämä rokote vastaisuus ja siten taudin levittäminen.
Eikö se teille rokotetuille ole yksi ja sama ottaako muut sitä vai ei. Jos kerran itse olette jo rokotukset ottaneet ja itsenne niillä suojanneet niin eikös teidän nyt pitäisi olla turvassa virukselta. Näin ollen ei pitäisi haitata jos muut jättävät sen ottamatta, eikö?
Vai olenko nyt ymmärtänyt aivan väärin koko rokotuksen?
En ole ottanut ensimmäistäkään kokeellista piikkiä enkä aiokaan ottaa,niin monelle tullut oireita molemmista tai jommasta kummasta piikistä, paluu normaaliin on valetta,me ei ikinä palata normaaliin,hallitus suunnitellut jo kaikkea kontrolliin yms liittyviä asioita. Mutta 80 prosenttia lampaista uskoo. Onko se sitten sinisilmäisyttä vai sokeaa luottamusta isoihin kihohin,mene ja tiedä 💉🐑
Ainut jonka olen nähnyt puhuvan kolmannen piikin puolesta on ollut pfizerin johtaja. Hänen täytyy olla todella huolissaan ihmisten terveydestä ja ajattelee vain kaikkien parasta.
Vierailija kirjoitti:
Ainut jonka olen nähnyt puhuvan kolmannen piikin puolesta on ollut pfizerin johtaja. Hänen täytyy olla todella huolissaan ihmisten terveydestä ja ajattelee vain kaikkien parasta.
Jos jotakin oppinut ihmiskunnan historiassa niin kukaan,huom kukaan isompi kiho tai ylipäätään ihminen ajattele muiden ihmisten parasta:D jos ei itse hyödy jotenki siitä. Täällähän rokotetut toivovat rokottamattomille kamalia asioita,jos se ei ole kylmyyttä ja sydämettömyyttä niin en tiedä mikä on.
Minulle on alkanut olla ihan sama mitä ihmiset ymmärtävät ja mitä ei. Keskityn huolehtimaan vain itsestäni ja läheisistäni.
Toivottavasti Suomi ei mene raha edellä kolmansien rokotteiden suhteen, sillä muuten alkaa tulla rumaa jälkeä noin puolen vuoden päästä.
T: FFP2- maskia pitävä, kaksi rokotetta saanut
Vierailija kirjoitti:
Kolmannen. Ihmeellistä että follarit vain nakuttavat napakymppejä kokoajan. Ennustan neljättä ensivuonna. Katsotaanko miten huonosti vanhenee tämä ennustus?.
Hah :D Kolmas rokotus on ollut tiedossa alusta asti.
Nyt on epätoivoista mentaaliakrobatiaa. Vai on rokotus nyt oikein follareiden ennustamaa :D Tämä oli oikeasti hauska.
Follareiden mukaan ketään ei pitäisi olla enää hengissä rokotuksista :)
Vierailija kirjoitti:
Otan joka vuosi influenssarokotteen.
Annas kun arvaan. Olet niitä jotka sairastuvat pahasti joka flunssakausi ja ovat kiitollisia siitä että rokotteen takia ei tullut pahempaa tautia.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lukemaan esim. The Lancetia ja PNAS:n julkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se teille rokotetuille ole yksi ja sama ottaako muut sitä vai ei. Jos kerran itse olette jo rokotukset ottaneet ja itsenne niillä suojanneet niin eikös teidän nyt pitäisi olla turvassa virukselta. Näin ollen ei pitäisi haitata jos muut jättävät sen ottamatta, eikö?
Vai olenko nyt ymmärtänyt aivan väärin koko rokotuksen?
Ei välttämättä olla turvassa taudin levittäjiltä mutta ainakin turvassa niin ettei se tauti iske pahimmalla tavalla niin että joutuu teholle henkihieverissä. Ja senhän idea se on tässä rokotteessa.
Puolisoni ei heti halunnut ottaa rokotetta mutta kun työkaverit painostivat ja hänen alallaan ei pääse mihinkä tahnansa työmaallekkaan ilman rokotetta. Minullakin pitää olla rokotteet kun samassa taloudessa elämme.
Meillä työssä on ihminen joka on ottanut kaikki influenssa rokotteet mutta jostain kumman syystä pelkää korona rokotetta ihan ilman syytä. On lukenut jotain huuhaa juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö ihmiset ymmärrä kolmannen rokotekerran välttämättömyyttä?
Olen pöyristynyt suomalaisten vastuuttomuudesta. Jo useampi on sanonut, ettei ota kolmatta rokotetta. Alusta asti on ollut päivänselvää, että kolmas kerta antaa sen pidemmän suojan ja mahdollistaa normaaliin paluun.
Miksi tätä ei haluta? Suomalaiset eivät halua suojata itseään, vaan haluavat levittää tautia? Rajoituksista ilmeisesti nautitaan, koska niiden poistoa ei haluta mahdollistaa?
Käsittämätöntä vastuuttomuutta.
Eivät ymmrrä edes 51 piikin jälkeen, tyhmiä kun ovat :(
Alusta asti on ollut tiedossa, että koronaviruksiin on vaikea saada pysyvää vastetta rokotuksin. Tämän vuoksi influenssaa vasten joudutaan rokottamaan vuosittain.
Covid on myös koronaviruksiin kuuluva virus, joten ei olisi yllättävää että sen suojaamiseksi tarvittaisiin vuosittaista rokotusta.
On mahdollista tietysti, että keksittäisiin joku uusi läpimurto immunologiassa ja samalla päästäisiin eroon vuosittaisista influenssarokotteistakin.
Olen järkyttynyt miten tyhmää kansaa Suomessa on. En yhtään enää ihmettele PISA- testien tuloksia. Osa uppotuu youtubeen ja uskovat kaiken mitä feikki-oppineet ja amerikkalaiset white trashit heille syöttää. Myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai olenko nyt ymmärtänyt aivan väärin koko rokotuksen?Ei välttämättä olla turvassa taudin levittäjiltä mutta ainakin turvassa niin ettei se tauti iske pahimmalla tavalla niin että joutuu teholle henkihieverissä. Ja senhän idea se on tässä rokotteessa.
Puolisoni ei heti halunnut ottaa rokotetta mutta kun työkaverit painostivat ja hänen alallaan ei pääse mihinkä tahnansa työmaallekkaan ilman rokotetta. Minullakin pitää olla rokotteet kun samassa taloudessa elämme.
Meillä työssä on ihminen joka on ottanut kaikki influenssa rokotteet mutta jostain kumman syystä pelkää korona rokotetta ihan ilman syytä. On lukenut jotain huuhaa juttuja.
60% Israelissa vakavasti koronaan sairastuneista teholla olevista on kahdesti rokotettuja kuten myös koronaan kuolleista. Science ja The Jerusalem Post kertoo, joita Iltalehti lainasi.
Vierailija kirjoitti:
Alusta asti on ollut tiedossa, että koronaviruksiin on vaikea saada pysyvää vastetta rokotuksin. Tämän vuoksi influenssaa vasten joudutaan rokottamaan vuosittain.
Covid on myös koronaviruksiin kuuluva virus, joten ei olisi yllättävää että sen suojaamiseksi tarvittaisiin vuosittaista rokotusta.
On mahdollista tietysti, että keksittäisiin joku uusi läpimurto immunologiassa ja samalla päästäisiin eroon vuosittaisista influenssarokotteistakin.
Ei riitä yksi rokote vuodessa, vaan niitä pitää ottaa ainakin kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttynyt miten tyhmää kansaa Suomessa on. En yhtään enää ihmettele PISA- testien tuloksia. Osa uppotuu youtubeen ja uskovat kaiken mitä feikki-oppineet ja amerikkalaiset white trashit heille syöttää. Myötähäpeää.
Tiede joutuu muuttuvan viruksen perässä kulkemaan ja osa kansasta menee ihan sekaisin, kun tieteellinen tieto ja ohjeistukset muuttuvat. Pakko olla salaliitosta kysymys😂😂😂😂 Ei saakeli😂
Kolmannen. Ihmeellistä että follarit vain nakuttavat napakymppejä kokoajan. Ennustan neljättä ensivuonna. Katsotaanko miten huonosti vanhenee tämä ennustus?.