Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eivätkö ihmiset ymmärrä kolmannen rokotekerran välttämättömyyttä?

Vierailija
03.09.2021 |

Olen pöyristynyt suomalaisten vastuuttomuudesta. Jo useampi on sanonut, ettei ota kolmatta rokotetta. Alusta asti on ollut päivänselvää, että kolmas kerta antaa sen pidemmän suojan ja mahdollistaa normaaliin paluun.

Miksi tätä ei haluta? Suomalaiset eivät halua suojata itseään, vaan haluavat levittää tautia? Rajoituksista ilmeisesti nautitaan, koska niiden poistoa ei haluta mahdollistaa?

Käsittämätöntä vastuuttomuutta.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää ota kolmatta piikkiä vaikka kuulun niihin jotka sai kaks ekaa heti vuoden alussa lyhyellä välillä. Ja olen ammatiltani hoitaja. Kiitti riittää tämä pelleily. Siinäpähän alapeukutatte.

Se tulee pakolliseksi. Näyttää aika selvältä, että Tehykin kannattaa pakollisuutta. Vaikea kuvitella, että he haluaisivat saattaa muita vaaraan rokottamattomilla hoitajilla. Aika huonoa mainosta ammattikunnalle, jossa on kuitenkin paljon vastuullisiakin.

Vierailija
22/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös niitä 8 pidä ottaa ja suojautua lopun elämäänsä suoja-asuun. Ikinä ei ole näin paljon nuhaa pelätty.

Korona EI ole nuha. Sen oireisiin ei kuulu nuha!🤦‍♀️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyden huipentuma. Täällä ei ole sairaaloissa juuri ketään.

Otat kokeellisen myrkkypiikin?

Me seuraamme sivusta miten käy

Kerro sitten miltä tuntuu, jos saat oikean shotin,voit vaurioitua tai kuolla.

Rokotetuthan levittävät ja sairastuttavat muita piikkiproteiinilla.

Vierailija
24/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös niitä 8 pidä ottaa ja suojautua lopun elämäänsä suoja-asuun. Ikinä ei ole näin paljon nuhaa pelätty.

Ja sun mielestä mustasurma ja espanjan tautikin olivat pelkkä nuha?🤦‍♀️

Näkyykö täällä ihmisiä joilla on mustia paiseita ja tai verta valuu korvista?

Vierailija
25/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin että eräälle tuli paise jalkaan.

Vakavia haittavaikutuksia nyt 2179.

10 200 ilmoitusta jonossa.

Vierailija
26/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut ensimmäistäkään. Surkea esitys, koko lääke. Koronaan on kuollut Suomessa vähän yli 1000 ihmistä. Veikkaan, että lääkkeeseen jo enemmän.

Vierailija
27/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai imbesillit uskovat rokotteeseen ja pian ottavat pedon merkin, minä en ota yhtään ellei tule uskovien vahvistama Jeesus-rokote

Vierailija
28/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona EI ole nuha. Sen oireisiin ei kuulu nuha!🤦‍♀️

Itseasiassa kuuluu. Nykyisin sen oireisiin kuuluu lähes kaikki. Kannattaa olla tilanteen tasalla.

Vierailija
29/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää ota kolmatta piikkiä vaikka kuulun niihin jotka sai kaks ekaa heti vuoden alussa lyhyellä välillä. Ja olen ammatiltani hoitaja. Kiitti riittää tämä pelleily. Siinäpähän alapeukutatte.

Se tulee pakolliseksi. Näyttää aika selvältä, että Tehykin kannattaa pakollisuutta. Vaikea kuvitella, että he haluaisivat saattaa muita vaaraan rokottamattomilla hoitajilla. Aika huonoa mainosta ammattikunnalle, jossa on kuitenkin paljon vastuullisiakin.

Tiedätkö mitä? Aivan se ja sama. Sit lähtee loputkin hoitajat alalta. Meitä koronapaskaan kyllästyneitä on nimittäin aika paljon.

Vierailija
30/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut ensimmäistäkään, enkä ota muutamaan vuoteen ennenkuin nähdään mitä mahdollisia haittoja näistä tulee pidemällä aikavälillä.

Vierailija
31/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä? Aivan se ja sama. Sit lähtee loputkin hoitajat alalta. Meitä koronapaskaan kyllästyneitä on nimittäin aika paljon.

Voi olla tosiaan parempi terveydenhuollolle, että uppiniskaisista tieteen kieltäjistä päästään. Siitä voi tulla hieman kustannuksia, mutta terveys ei ole uskon tai talouden asia.

Vierailija
32/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota minun puolestani vaikka 10 rokotusta. Se ei tuohon kolmanteen rokotteeseen nimittäin jää.

Ei varmasti jää niin kauan kun rokottamattomat levittävät variantteja. 

Entäs jos kukaan ei ottaisi rokotteita ja koko yhteiskunta kiinni tai osittain auki vuoron perään. Mistä riittää veronmaksajia maksamaan jättilaskua yrittäjille kannattamattomista yrityksistä. Rokotepassi olisi pitänyt olla jo. On tämä suomi ihme peräjunttila ja kun tätä tautia ei taltuteta muulla tavoin kuin rokottamalla. Täällä pumpulissa eläneet pullasorsat eivät vain ole tottuneet pandemioihin ja näitähän tulee vielä lisää. 

En taatusti ala maskia käyttämään rokottamattomien takia niin että sairastakaa se tauti sitten ja pitää maskia & pysyköön kaukana rokotetuista jos rokotettu saattaa tautia levittää. 

Vierailija
33/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas rokotushan tulee juuri sen vuoksi että rokote toimii, ei sen vuoksi että se ei toimisi. Kolmas kerta antaa jo erinomaisen suojan. Ja onhan kyse ihan häkeltävän hyvästä rokotteesta muutenkin, olemme äärimmäisen etuoikeutettuja, kun jokainen halukas voi sen saada. Minä ainakin olin aivan ikionnellinen toisesta rokotteesta.

Vierailija
34/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut ensimmäistäkään, enkä ota muutamaan vuoteen ennenkuin nähdään mitä mahdollisia haittoja näistä tulee pidemällä aikavälillä.

Olen saanut kaikki rokotteet ja jäykkäkouristus rokotetta tai tehostetta kun pyysin viimeksi niin sitä ei annettu kun se väli on pidentynyt. En ole mitään haittoaja huomannut. Ja mistä sitä sitten ei jotain haittoja tulisi. Ilman saasteet ja se ruokakin mitä syödään on tehotuotannon takia entistäkin saasteisempaa ja ravinto köyhempää. Oletko miettinyt koskaan miksi pelloilla ei kasva rikkaruohoja. Ja sitten pelätä yhtä rokotepiikkiä niin ihan naurettavaa. Kaikki mitä ihminen saastuttaa niin se syö ruuassa ne. Että mieti seuraavan kerran jos uutena vuonnakin heittelet ilotulitteita. 

Vierailija
35/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin että eräälle tuli paise jalkaan.

Vakavia haittavaikutuksia nyt 2179.

10 200 ilmoitusta jonossa.

No huh! Alkuviikosta taisin viimeksi katsoa niin oli 2001. Kakkosrokoteko noita nyt nostaa niin vauhdilla?

Vierailija
36/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi, sarkasmia, ei voi olla muuta? Huono kirjoitus silti.

Vierailija
37/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kaikki rokotteet ja jäykkäkouristus rokotetta tai tehostetta kun pyysin viimeksi niin sitä ei annettu kun se väli on pidentynyt. En ole mitään haittoaja huomannut. Ja mistä sitä sitten ei jotain haittoja tulisi. Ilman saasteet ja se ruokakin mitä syödään on tehotuotannon takia entistäkin saasteisempaa ja ravinto köyhempää. Oletko miettinyt koskaan miksi pelloilla ei kasva rikkaruohoja. Ja sitten pelätä yhtä rokotepiikkiä niin ihan naurettavaa. Kaikki mitä ihminen saastuttaa niin se syö ruuassa ne. Että mieti seuraavan kerran jos uutena vuonnakin heittelet ilotulitteita. 

Jos tietosi eri rokotteista ja miten ne toimivat on tuolla tasolla niin ei ehkä kannata kommentoida ollenkaan.

Vierailija
38/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota minun puolestani vaikka 10 rokotusta. Se ei tuohon kolmanteen rokotteeseen nimittäin jää.

Ei varmasti jää niin kauan kun rokottamattomat levittävät variantteja. 

Entäs jos kukaan ei ottaisi rokotteita ja koko yhteiskunta kiinni tai osittain auki vuoron perään. Mistä riittää veronmaksajia maksamaan jättilaskua yrittäjille kannattamattomista yrityksistä. Rokotepassi olisi pitänyt olla jo. On tämä suomi ihme peräjunttila ja kun tätä tautia ei taltuteta muulla tavoin kuin rokottamalla. Täällä pumpulissa eläneet pullasorsat eivät vain ole tottuneet pandemioihin ja näitähän tulee vielä lisää. 

En taatusti ala maskia käyttämään rokottamattomien takia niin että sairastakaa se tauti sitten ja pitää maskia & pysyköön kaukana rokotetuista jos rokotettu saattaa tautia levittää. 

Onko joku rokottamaton vaatinut sua käyttämään? Mun tuntemistani rokotteista kieltäytyjistä kukaan ei käytä itsekään maskia eikä vaadi muitakaan käyttämään. 

Vierailija
39/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoi, sarkasmia, ei voi olla muuta? Huono kirjoitus silti.

On. Se ei itse ole ottanut ensimmäistäkään piikkiä. Ajatuksena oli: "kjäh kjäh, kirjoitan provon ja katson kun mammat suuttuu."

Vierailija
40/89 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että kolmas rokotus tulee olemaan yksi tekosyistä, joilla lokakuun rajoitusten purkamista siirretään kevääseen?