Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tunnu mukavalta! Ulosotto vie minun veropalautukset 85 euroa!

Vierailija
03.09.2021 |

Olisin niin tarttenu niitä rahoi mutnii

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen velan on hyvä maksella takaisin vaikka ulosoton kautta sitten

Vierailija
22/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuusi mukavalta jos menisit töihin.

Ei se kannata. Ulosotto veisi lähes kaiken.

Eli kivempi loisia ja maksattaa elämä muilla, sekä marista ulosotosta. Miten luuseri voikaan olla?

Kukas luuseri se siellä nyt yrittää olla näppärä? Työajalla haukkumassa muita vaikka itse elää sitä yhtä säälittävää elämää noin 10 tuntipalkalla?

Työaikani on 8.30-16.30. Eli itse taidat olla työtön sekatyömies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien duunipäivä ei ala aamukuudelta. Eikä kaikkien liksa jää kymppiin tunnilta. Tuohan on kouluttamattoman hanttihommaliksa.

Mulla taisi alimmillaan olla 14 €/h vastavalmistuneena 20 vuotta sitten. Siihenkin päälle lisät.

Elämää pystyy osittain ihan itse ohjaamaan, ei ulosottoon edes helpolla joudu. On peräti ponnisteltava joutuakseen siihen.

Poikkeus: jätät viranomaismaksut, parkkisakot ja joukkoliikenteen tarkastusmaksut maksamatta. Jälkimmäisethän edellyttävät myös pummilla matkustamista, johon ei kunnon ihmisen selkäranka taivu.

Lusmu lusmii läpi elämänsä eikä kanna vastuuta mistään.

Vierailija
24/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vie? Valita asiasta!

Vierailija
25/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kivempi loisia ja maksattaa elämä muilla, sekä marista ulosotosta. Miten luuseri voikaan olla?

Kukas luuseri se siellä nyt yrittää olla näppärä? Työajalla haukkumassa muita vaikka itse elää sitä yhtä säälittävää elämää noin 10 tuntipalkalla?

Heti kun et ihaile ja myötäile työtä tekevää ahkeraa naista, joka työajalla nostattaa omaa egoaan ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla haukkumalla muita olet mies?

Vierailija
26/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet joutunut maksamaan veroja 🤔

Vierailija
27/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötistä. (Myötähäpeää, ei myötätuntoa)

Vierailija
28/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelis kokkelis. Mitäs et maksa velkojas.

Vierailija
29/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien duunipäivä ei ala aamukuudelta. Eikä kaikkien liksa jää kymppiin tunnilta. Tuohan on kouluttamattoman hanttihommaliksa.

Mulla taisi alimmillaan olla 14 €/h vastavalmistuneena 20 vuotta sitten. Siihenkin päälle lisät.

Elämää pystyy osittain ihan itse ohjaamaan, ei ulosottoon edes helpolla joudu. On peräti ponnisteltava joutuakseen siihen.

Poikkeus: jätät viranomaismaksut, parkkisakot ja joukkoliikenteen tarkastusmaksut maksamatta. Jälkimmäisethän edellyttävät myös pummilla matkustamista, johon ei kunnon ihmisen selkäranka taivu.

Realy?

Vierailija
30/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti kun et ihaile ja myötäile työtä tekevää ahkeraa naista, joka työajalla nostattaa omaa egoaan ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla haukkumalla muita olet mies?

Useimmiten maksuhäiriöiset ovat miehiä. Jos tässä tapauksessa onkin nainen, hän on todella pohjasakkaa.

Vierailija
31/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama, sitten kaksi viikkoa myöhemmin ulosotto maksoi ne takaisin tilille. Viestinä oli että oli veloitettu liikaa...

Tuntui v*ttuilulta viranomaisten taholta.

Vierailija
32/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realy?

True.

Vierailija
33/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä pahvilaatikossa sinä elät? Kelan etuudetkin on veronalaista tuloa. Ja osa ulosotossa käyvät myös töissä.

Vierailija
34/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelitko saavasi haleja ja suukkoja meiltä, jotka sinua turhaa vetelystä elätämme?

Vierailija
35/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita asiasta heti kuluttajasuojaviranomaisille voitat takaisin 10 k

Vierailija
36/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkitkö silloinkin kun otit niitä lainoja?

Vierailija
37/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä pahvilaatikossa sinä elät? Kelan etuudetkin on veronalaista tuloa. Ja osa ulosotossa käyvät myös töissä.

Mihin töihin pääsee tuolla kielitaidolla? Munia pakkaamaan?

Vierailija
38/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa olla vakavia mielenterveys ongelmia jos ei ymmärrä että kun lainaa rahaa, niin ne on maksettava takaisin. 

Vierailija
39/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelitko saavasi haleja ja suukkoja meiltä, jotka sinua turhaa vetelystä elätämme?

En. Kun tunnen itteni typerääkin typerämmäks

Vierailija
40/87 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten maksuhäiriöiset ovat miehiä. Jos tässä tapauksessa onkin nainen, hän on todella pohjasakkaa.

Joka kymmenennellä naisella on maksuhäiriö merkintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä