Ei tunnu mukavalta! Ulosotto vie minun veropalautukset 85 euroa!
Kommentit (87)
Miten vajaa on oltava että sössii itsensä ulosottoon ja sitten vielä mesoo täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet joutunut maksamaan veroja 🤔
Missä pahvilaatikossa sinä elät? Kelan etuudetkin on veronalaista tuloa. Ja osa ulosotossa käyvät myös töissä.
Ei muuten ole. Kuntoutustuki ja eläke on verotonta.
Ei pidä paikkaansa. Toki lopullisessa verotuksessa asia korjataan, jos tulot jäävät alle verotettavan tulon alarajan.
Älä lässytä jos et ole eläkkeellä.
Olen eläkkeellä. Sekä työeläkkeestä että kansaneläkkeestä maksan veroa samalla prosentilla.
Hankkiudu katkaisuun tai muuhun hoitoon, mikä nyt parhaiten ongelmaasi soveltuukin.Jalan vai käden katkaisuun?
Suurin ongelmasi lienee päässäsi.
Petteri siis osti velaksi piriä ja nyt ei pysty maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nehän meni kuitenkin sun hyväksi.
Kuluihin meni luultavasti lähes kaikki eikä velka lyhentynyt yhtään.
"Luultavasti". Mitäs jätit laskusi maksamatta. Tiedätkö, että normaalit ihmiset maksavat laskunsa!
Mulla esim ei ikinä ole yhtään laskua mennyt ulosottoon, koska kannan vastuuni.
Samoin en vain pystyisi jättämään laskuja maksamatta tai se veisi yöunetkin. Mistä ne luottotappiot otetaan niin kaikki muut maksavat ne koroissa niin että korot olisivat paljon alhaisemmat jos kaikki maksaisivat laskunsa, näin ymmärsin ja korjatkaa jos olen väärässä. Kaikki jotka maksavat velkansa niin maksavat laskunsa maksamatta jättäneiden velat. Veroja ei tarvitsisi periä niin paljoa muilta jos kaikki maksaisivat elatusmaksunsa. Elikä nämä laskunsa maksamatta jättäneet ovat loisia ja muiden elättejä jotka jättävät röyhkeästi laskunsa maksamatta. En vaan voi arvostaa enkä kunnioittaa tämmöisiä ihmisiä kun teen kaikkeni ja tingin mistä tahansa että laskut tulee maksettua ja pidän budjettia ettei tule yli varojen elettyä. Ja ehkäisyvälineet on keksitty jos ei ole varaa jälkeläisiin.
Nämä holtittomat pitäisi laittaa koulunpenkille opiskelemaan mistä se raha oikein tulee kun elää yli varojensa. Kukaan ei näy muuten tietävän.
Olen elänyt kaikkein alhaisimmalla opintorahalla eikä ikinä ole tullut sellaista tilannetta ettei laskuja pysty maksmaan. Ennemmin vesi leipä kuurilla kuin se että menisi luottotiedot. En voisi elää sellaisen ihmisen kanssa joka jättää laskunsa maksamatta ja laittaa kaikki muut tarpeensa niiden edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä pahvilaatikossa sinä elät? Kelan etuudetkin on veronalaista tuloa. Ja osa ulosotossa käyvät myös töissä.
Ei pidä paikkaansa. Toki lopullisessa verotuksessa asia korjataan, jos tulot jäävät alle verotettavan tulon alarajan.
Olen eläkkeellä. Sekä työeläkkeestä että kansaneläkkeestä maksan veroa samalla prosentilla.
Hankkiudu katkaisuun tai muuhun hoitoon, mikä nyt parhaiten ongelmaasi soveltuukin.Jalan vai käden katkaisuun?
Puhut oikein. On pakko tehdä rajuja ratkaisuja kuten kuvaannolisesti käden tai jalan poistaminen
Vierailija kirjoitti:
Miten vajaa on oltava että sössii itsensä ulosottoon ja sitten vielä mesoo täällä?
Yhtä vajaa kuin se, joka pohtii oman p*skansa koostumusta tai pettääkö puoliso tai ihan muita ihan yhtä tyhmiä aiheita, joita täällä on todella paljon.
Olisit päin vastoin kiitollinen, että oli rahaa palautuksissa, joka vähentää ulosotettavaa määrää.
Paljonko vielä jää maksettavaa ulosottoon tai muuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle suosittelen sormien katkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Kummasta syystä?
Odota 20 vuotta niin velat vanhenee.
Ulosotto ei aina ole täysin itseaiheutettua. Syynä voi olla myös mulkku exä. Lainaa otettu yhdessä suhteen aikana ja toinen jättää maksamatta. Mitä tekee perijä muuta kuin kääntyy maksukykyisen puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuusi mukavalta jos menisit töihin.
Ei se kannata. Ulosotto veisi lähes kaiken.
Miten voit olla tuollainen laiska vätys? Eikö yhtään hävetä ensin varastaa yrittäjiltä ja sitten alkaa muiden kustannuksella? Olet oksettava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nehän meni kuitenkin sun hyväksi.
Kuluihin meni luultavasti lähes kaikki eikä velka lyhentynyt yhtään.
"Luultavasti". Mitäs jätit laskusi maksamatta. Tiedätkö, että normaalit ihmiset maksavat laskunsa!
Mulla esim ei ikinä ole yhtään laskua mennyt ulosottoon, koska kannan vastuuni.
Milla on tullut karhulaskuja, koska posti ei ole kantanut laskua.
Vierailija kirjoitti:
Ulosotto ei aina ole täysin itseaiheutettua. Syynä voi olla myös mulkku exä. Lainaa otettu yhdessä suhteen aikana ja toinen jättää maksamatta. Mitä tekee perijä muuta kuin kääntyy maksukykyisen puoleen.
Taas laitetaan mulkun exän viaksi.
Ulosottoon asiansa sössineet pitäisi määrätä pakkotöihin korvaamaan velkansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle suosittelen sormien katkaisua.
So olisikin hyvä hoito laskunsa laiminlyöneille loisijoille.
Jalan vai käden katkaisuun?