Kellään kokemuksia Au Pairin töistä ulkomailla?
Eli olen nyt 19-vuotias naisen alku. Nyt kun korona purkuja on tehty yhdysvalloissa niin itsellä olisi mahdollisuus lähtee Miamiin Au Pairiksi varakkaaseen perheeseen.
Lapsia olen hoitanut pienestä pitäen perheessä apuna ja työksenikin Suomessa kun valmistuin lukiosta.
Kiinnostaisi kuulla muiden kokemuksia Au Pairina. Mikä ollut hyvää, mikä huonoa? Mitään vinkkejä?
Kommentit (85)
Itse lensin pihalle perheestä, kun kännissä erehdyin 18 vuotiaana viemään yökerhosta löytämäni miehen taloon ja huoneeseen. Kuvitteltiin kännissä ettei mitään kuulu, mutta meidän panoäänet (varsinkin minun äänet kuulemma) oli kaikuneet vanhempien lisäksi lasten huoneisiin. Vanhemmat olivat lievästi sanoen vihaisia, vaikka oli vain YKSI virhe koko reissulla.
Ei oo vörtti lähteä, varsinkaan nykyään jos haluaa yliopistoon. Ei pysty korottaa arvosanoja saati lukea pääsykokeisiin koko vuoden aikana
Minä olin suhteessa sekä perheen isän että 18vee pojan kanssa. Isä oli kokenut panomies vaikka olikin ollut yli 20 vuotta naimisissa. Vaimo ihan pimennossa. Häneltä opin monen moista. Poika taas melkein kokematon ja olin se rohkea kypsempi parikymppinen tyttö joka häntä opasti naisen kanssa olemaan. Huhhuh! Jälkeenpäin kyllä ihmetyttää että julkisesti kunnialla selvisin. Sen enempää isä, poika kuin äippä eivät tienneet mitään puuhistani. ;D
Vierailija kirjoitti:
Itse lensin pihalle perheestä, kun kännissä erehdyin 18 vuotiaana viemään yökerhosta löytämäni miehen taloon ja huoneeseen. Kuvitteltiin kännissä ettei mitään kuulu, mutta meidän panoäänet (varsinkin minun äänet kuulemma) oli kaikuneet vanhempien lisäksi lasten huoneisiin. Vanhemmat olivat lievästi sanoen vihaisia, vaikka oli vain YKSI virhe koko reissulla.
Eikö ne itse pane? Mitä jos lapset kuulee sen?
Noi seksikertomukset on täyttä valetta ja jonkun semmoisen kirjoittamia joka ei au pairina ikinä ole ollutkaan, luultavasti vielä miehen! Yök!