Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minulla on tunnin päästä tähystys...

Vierailija
08.10.2014 |

Nimittäin paksusuolen tähy.

Kokemuksia? Oon kauhuissani:(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kokemusta mutta tsemppiä kovasti!! :) saatko jotain rauhoittavaa lääkitystä?

Vierailija
2/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 13:52"]ei ole kokemusta mutta tsemppiä kovasti!! :) saatko jotain rauhoittavaa lääkitystä?
[/quote]

juu, kanyyli pistettiin saman tien, omneksi lääkärit ovat huippumukavia niin on helpompi olla:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole paha lainkaan! Hammaslääkäri on paljon pahempi.

Vierailija
4/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin se tähystys alkuvuodesta ja se oli kivulian kokemus mitä oon kokenut! Se sattu ihan älyttömästi ja sitä ei voitu tehdä loppuun asti kun se sattu niin pirusti!
Ja se suolentyhjennys jo ennen operaatiota oli tuskaa. Se neste oli niin ällöttävän makusta ja mulla ei meinannut millään ruveta tulemaan ulos mitään niin tuntu että kuolen siihen paikkaan.
Toivottavasti sulla menee paremmin, tsemppiä! :)

Vierailija
5/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 13:53"]Ei tuo ole paha lainkaan! Hammaslääkäri on paljon pahempi.
[/quote]

Huh, toivotaan!:) tämän jälkeen syön kyllä kaikkea mahdollista, tuo paastoaminen on kamalaa:D ap

Vierailija
6/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 13:52"]ei ole kokemusta mutta tsemppiä kovasti!! :) saatko jotain rauhoittavaa lääkitystä?
[/quote]

juu, kanyyli pistettiin saman tien, omneksi lääkärit ovat huippumukavia niin on helpompi olla:)
[/quote]

hyvä että vähän helpotusta edes! :)

-2

Vierailija
7/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti siitä voi tulla sun elämän tähänastisista karmein kokemus.

Vierailija
8/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin keväällä, ja oli ihan pikkujuttu, vaikka lääkitys alkoikin vaikuttaa vasta kun pääsin kotiin. Mitään ei löytynyt, joten saattoi olla siksi niin helppoa. Yhdessä mutkassa sattui hieman, mutta hoitaja ja lääkäri osasivat heti helpottaa oloani. Tsemppiä ja muistahan sanoa, jos tähystyksen aikana tuntuu pahalta, niin osaavat auttaa.

Vierailija
9/9 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa on, jos lääkettäkin saat. Täällä ei sellaisia jaella, ilmeiesesti ajattelevat että kärsimys kaunistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän