Minkä ikäisenä naimisiin ja kuinka kauan seurustelua?
Eli, minkä ikäisinä menitte miehesi/naisesi kanssa naimisiin, ja kuinka kauan ennen vihkimistä olitte olleet yhdessä?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 12:53"]Nykyisen miehen kanssa saman katon alle n.6kk seurustelusta..kihlat vaihdettiin seuraavana vuonna ja naimisiin mentiin kun kihloissa oltu noin puolisen vuotta. Ensi kuussa tulee 1v hääpäivä..ja hyvin menee :)
[/quote]
Ai niin iät unohtu.. Mies 44v ja minä loppuvuodesta 34v
Olimme molemmat 26-vuotiaita kun menimme naimisiin ja siihen mennessä olimme seurustelleet 9 vuotta. Muut ovat kommentoineet että johan oli aikakin, mikä ärsyttää, koska me itse emme koe että meillä olisi kestänyt tässä pitkään.
Pari kuukautta vajaa 9 vuotta olimme olleet yhdessä, kihloissa tästä ajasta 6 vuotta. Ja olimme 26 vuotiaita mennessämme naimisiin :)
Ap aloittaa: me olimme vähän yli vuoden ennen vihkimistä yhdessä. Naimisiin mennessä itse olin 20-vuotias, mies 22-vuotias.
Seurustelimme 6 vuotta ja olin naimisiinmennessä 21, mies 22.
Oltiin asuttu yhdessä/oltu kihloissa 6v. Lapsia oli kaksi ja olin 25v. Kun mentiin naimisiin. Nyt ollaan oltu naimisissa jo 10v.
Neljä vuotta seurustelua (avoliitossa jo puolen vuoden päästä ensitapaamisesta), sitten naimisiin. Ollaan nyt oltu 7 vuotta naimisissa. Oltiin 32 ja 36 kun mentiin naimisiin.
18v naimisiin ja oli seurusteltu 1v. Seuraavan kerran naimisiin 2008 ja oli oltu yhdessä 16v.
Meillä vähän kesti. Naimisiin mentiin 27- (minä) ja 29-vuotiaina (mies). Yhdessä oli oltu yli 9,5 v, samana vuonna tuli 10 v täyteen.
Minä olin 32, mies 20. Oltiin seurusteltu ja asuttu yhdessä vuosi.
Vuoden seurustelun jälkeen mentiin naimisiin. Minä olin 20-vuotias ja mies 18-vuotias.
3v seurustelua, naimisiin kun olin 22.
Olimme seurustelleet 3kk ja kihloissa 1v ja 7kk ja sitten naimisiin :-) minä 19 mies 22
33 vuotiaana mentiin naimisiin. Yhdessä sitä ennen 14 vuotta.
4v seurustelua ja naimisiin kun morsio 20 ja sulhanen 26. Ensi vuonna eka merkkipaalu eli 5v hääpäivä :)
Eli (mikä aloitus tää on?), olin 35v kun menin naimisiin ja seurusteltu oli viitisen vuotta.
19-vuotiaana, takana vähän vajaa 3 vuotta seurustelua. Nyt oltu naimisissa yli 12 v.
morsian 31v. & sulhanen 27v. Naimisiin mentiin 5v. seurustelun/avoliiton jälkeen
Yhdessä oli oltu lähes neljä ja puoli vuotta, minä kahta päivää vaille 22 ja mies 23 :)