Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin ottaa pillusta ennen ja jälkeen-kuvat

Vierailija
08.10.2014 |

Tässä olen nyt ekaa lasta odottamassa ja joskus kiinnostuneena etsin kuvia, miltä se alakerta sitten tosissaan näyttää, parannuttuaan synnytyksestä. Aika huonosti löyty, ja suunnittelinkin että voisi itse ottaa esim. 3 kk ja 6 kk synnytyksen jälkeen kuvat ja pistää ihmisten nähtäväksi. Saa sitten vertailla ennen synnytystä olleeseen värkkiin, onko se tosiaan niin päin prinkkalaa kuin täällä annetaan ymmärtää. Myös nyt raskaana otan kuvan! Jännitävää itsellekin nähdä, millainen jauheliha-pillu sitä pian on!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä se.

Vierailija
2/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee myös mielellään tiukkuus ja puristusvoima testit; ennen ja jälkeen.

Saatais tutkimustietoo miten on pillu mennyt pilalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D mulla on ennen synnytystä kuva ja oon vertaillu nykyiseen.
Muutokset ovat tapahtuneet emätinaukossa pelkästään. Ennen se oli söpö pieni reikä. Nyt röpelöreunainen ja isompi.

Vierailija
4/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:21"]

Tee myös mielellään tiukkuus ja puristusvoima testit; ennen ja jälkeen.

Saatais tutkimustietoo miten on pillu mennyt pilalle

[/quote]

Mitenköhän tämän voisi luotettavasti toteuttaa? Muutkin raskaanaolevat voivat osallistua :D

ap

Vierailija
5/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ehtisit tehdä abortin? Noilla elämänarvoilla kun alkaa lasta kasvattamaan..

Vierailija
6/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura kuvat av:lle!

Vierailija
7/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:26"]

Vieläkö ehtisit tehdä abortin? Noilla elämänarvoilla kun alkaa lasta kasvattamaan..

[/quote]

Mitenkähän tämä aloitus kertoi mitään mun elämänarvoista? Valistapa mua! Tässä vaan tulen jakamaan omakohtaisia kokemuksia siitä, täytyykö niitä odottavia äitejä niin pelotella ja miltä se alakerta voi mahdollisesti synnytyksen jälkeen näyttää. En tässä ole sektiota valitsemassa mahdollisten pillun ulkonäkömuutosten takia tai jättämässä imettämistä peläten rintojen rupsahtamista(mitkä nekin ovat täysin omia valintoja), joten en ymmärrä miksi vedit herneet nenään :)

ap

Vierailija
8/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautumista tapahtuu pari vuottakin, joten pitäis tehdä pitkäaikaisseuranta.

Ja jos tutkimustuloksia haluat, niin käy fysioterapeutilla mittauttamassa puristusvoima ennen ja jälkeen synnytyksen.

Vierailija
9/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:45"]

Palautumista tapahtuu pari vuottakin, joten pitäis tehdä pitkäaikaisseuranta.

Ja jos tutkimustuloksia haluat, niin käy fysioterapeutilla mittauttamassa puristusvoima ennen ja jälkeen synnytyksen.

[/quote]

Apua, en kehtaa :D No voin ottaa myös myöhemmin kuvat, nämä nyt lähinnä ajattelin tänne julkaista jottein teidän tartte vuosi tolkulla odottaa!

ap

Vierailija
10/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työnnät 2sormea sinne ja puristat. Fyssari sanonut että kun suusta ja emättimestä saa yhtä voimakkaan imun kahdelle sormelle niin lantionpohjan lihakset ovat kuosissa. Onnistuu, mitenkäs muilla?

Vierailija
11/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 11:01"]

No työnnät 2sormea sinne ja puristat. Fyssari sanonut että kun suusta ja emättimestä saa yhtä voimakkaan imun kahdelle sormelle niin lantionpohjan lihakset ovat kuosissa. Onnistuu, mitenkäs muilla?

[/quote]

Ei mulla mee kaksi sormea ilman että oon kiihottunu, ainakin ilman liukkaria sattuu. Mutta kokeilenpa kohta liukkarin kanssa! Lantionpohjan lihaksia olen treenannut koko raskausajan.

ap

Vierailija
12/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuvamateriaalia myös ryppyreiän tilanteesta, pukamat ym. vaivat, samoin välilihan leikkely jos sellainen kohdallesi osuu. Muista päivittää kuvamateriaali kaikkiin nettiprofiileihisi, mieluiten omalla nimelläsi ja naamallasi, jotta voimme arvioida sen puolen sitten myös. Laita linkit tänne jakoon kun aika on. Tsemppiä.

Vierailija
13/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää graduainesta! Tarjoa tutkimusaiheeksi! Saisit ilmaiset tutkimuksetkin...

Vierailija
14/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 10:23"]

:D mulla on ennen synnytystä kuva ja oon vertaillu nykyiseen. Muutokset ovat tapahtuneet emätinaukossa pelkästään. Ennen se oli söpö pieni reikä. Nyt röpelöreunainen ja isompi.

[/quote]

Tömmönen pillun pitääkin olla! Kunnolla räjähtänyttä toosaa on mahtava nuolla ja naida.

Vierailija
15/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 11:12"]

Ota kuvamateriaalia myös ryppyreiän tilanteesta, pukamat ym. vaivat, samoin välilihan leikkely jos sellainen kohdallesi osuu. Muista päivittää kuvamateriaali kaikkiin nettiprofiileihisi, mieluiten omalla nimelläsi ja naamallasi, jotta voimme arvioida sen puolen sitten myös. Laita linkit tänne jakoon kun aika on. Tsemppiä.

[/quote]

Alakerran näette kyllä kokonaisuudessaan. Samoin vatsan ja rinnat voin kuvata! En ymmärrä miksi pitäisi omalla nimellä ym. julkaista tällaista, se tuskin lopputulokseen vaikuttaa.

ap

Vierailija
16/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme malta odottaa...

Vierailija
17/27 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 11:12"]

[/quote]

Alakerran näette kyllä kokonaisuudessaan. Samoin vatsan ja rinnat voin kuvata! En ymmärrä miksi pitäisi omalla nimellä ym. julkaista tällaista, se tuskin lopputulokseen vaikuttaa.

ap

[/quote]

No rupsahtaahan se naamakin prosessin aikana ainakin hetkellisesti

Vierailija
18/27 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parahin AP,

No miten kävi??

*Peukutus tähän päivään joka tapauksessa sulle!*

Vierailija
19/27 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu, pillu, pillu, pillu.

Vierailija
20/27 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi näin mahtava idea on jätetty puolitiehen!