Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ottanut hepatiitti A ja B rokotteesta vain kahta ekaa annosta?

Vierailija
08.10.2014 |

Olisi kolmas edessä, jotta rokotusohjelma olisi täydellinen, mutta olen sairastanut viimeisen vuoden aikana niin paljon, että ei tekisi mieli kuormittaa elimistöään rokotteella. Mitä kannattaisi tehdä? Entäs jos syynä sairasteluuni onkin kahdesta rokoteannoksesta seurannut kuormittuminen? Voiko sitä tutkia, että onko kolmas annos rokotetta edes tarpeen? Olemmehan yksilöitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella annoksella et saa 10 vuoden rokotustehoa.

Vierailija
2/6 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi sarjaa kesken, voi olla että joutuisi ottamaan koko sarjan uudestaan jos vasta-aineita ei löytyisi verikokeissa. Kaikilta ei löydy edes kaikkien kolmen rokotteen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi otettuna, kolmas vaan on jäänyt. Reseptinkin olen kerran uusinut, tosin sekin on jo mennyt vanhaksi.

Jos jossain vaiheessa matka hepatiittialueelle on suunnitteilla, niin sitten varmaan asiaa lähden tarkemmin selvittelemään, muuten saa nyt olla.

Vierailija
4/6 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kolmannen annoksen ottaa vähän myöhemmin? Kuinka paljon myöhemmin? Suositus oli vuoden sisällä kaikki kolme.

Täytyy olla tehoton rokotus, jos suoja täydellä rokottamisellakin on vain 10 vuotta! Meillä otti koko perhe tämän rokotuksen, kun koululääkäri suositteli. Esim päiväkodissa ja koulussa hepatiittiriski?

ap

Vierailija
5/6 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin ottaa ne viimeiset Suomeen paluun jälkeen....siitä on jo 5 vuotta. Eli edessä olisi kai 3 uutta rokotusta sitten kun seuraavan kerraan lähden Kaakkois-Aasiaan reissun päälle.

Vierailija
6/6 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 09:20"]Voiko kolmannen annoksen ottaa vähän myöhemmin? Kuinka paljon myöhemmin? Suositus oli vuoden sisällä kaikki kolme.

Täytyy olla tehoton rokotus, jos suoja täydellä rokottamisellakin on vain 10 vuotta! Meillä otti koko perhe tämän rokotuksen, kun koululääkäri suositteli. Esim päiväkodissa ja koulussa hepatiittiriski?

ap
[/quote]
Minulla meni myös kolmannen piikin saaminen vähän pitkäksi, mutta kyllä sen voi ottaa aika paljonkin myöhässä. Olisko ollu peräti pari vuotta, kydy terkkarilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän