Mihin matkustit viimeksi ennen Suomen poikkeusolojen julistamista 16. 3. 2020?
Kuinka kauan ennen. Olitko kenties matkalla tuolloin ? tuliko vaikeuksia ?
Itse matkustin edellisenä vuonna pari kertaa Saksaan.
Kommentit (51)
Frankfurtin kautta Abu Dhabiin vuonna 2003 ja sieltä Lontooseen 2004. Ei ollut koronaongelmia. Enkä ole aikeissa poistua koti-Suomesta enää koskaan.
Englantiin perheen luo loppuvuodesta -18
Tukholman risteily maaliskuun alussa 2020.
Olin Itävallassa laskettelemassa uutena vuonna.
Kiertelimme autolla Korsikan saaren heinäkuussa 2019. Sen jälkeen emme reissanneet, kun säästimme kesän 2020 Japanin reissuun. No, sinne sitten joskus tulevaisuudessa.
Kävin kaverin luona etelä-Ruotsissa 2019 syksyllä. Tuo vuosi oli muutenkin varsinainen reissuvuosi (en ollut matkustellut sitten lapsuusiän ja päätin repäistä), sitten tuli korona ja työttömyys. :D
Espanjaan. Eikä jäänyt viimeiseksi olen käynyt siellä edelleen.
Palattiin helmikuun lopussa 2020 Espanjasta sen jälkeen jouduin perumaan kaikki loput suunnitellut reissut. Toivon ja odotan kovasti että ens talvena pääsisi taas Espanjaan, lennot varattu ja toivon että niitä ei siirretä tai peruta.
Kesäkuussa 2019 perheen kanssa Ateenaan. Sen jälkeen en ole ulkonailla käynyt eikä tee vieläkään mieli lähteä. Rahaakaan ei ole ylimääräiseen, kun ne menee remontteihin.
Talvilomalla oltiin Teneriffalla. Lento kotiin oli useita tunteja myöhässä , hiekkamyrsky oli syynä.