Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meinasin tänään lyödä lasta :(

Vierailija
11.08.2008 |

oli ihan hetekstä kysymys, mutta sain itseni ajattelemaan mitä olen tekemässä. kauhea olo

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanttisi piti etkä lyönytkään vaikka mieli teki.

Pistäähän se ajattelemaan kun jotain tuollaista tapahtuu mikä toisaalta on hyvä juttu (siis se ajattelu) jotta ymmärtää itse millaisia tilanteita tulee ja millaisia kestää ja milloin on vain parempi mennä itse hieman "jäähylle"

Vierailija
2/6 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vaan osaa väntää sitä hermoruuvia niin taitavasti välillä. Mutta haluamisen ja tekemisen välillä on onneksi iso ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan yrittää pitää ittensä sen rajan tällä puolen. Pelottavaa kyllä, miten joskus on melkein käsi jo noussut. Ikinä en ole lyönyt ketään, eikä mua olla ikinä lyöty. Mistä se siis lähtee, melkein itsestään?

Vierailija
4/6 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mua on lapsena lyöty käsin, risulla vyöllä, nyrkillä, seisottu päällä, heitetty leivällä. Ehkäpä siksi tämä sattuu, pelkään, että olen samanlainen kun äitini

Äiti saattoi tehdä nuo vaikka siksi, että huokasin ruokapöydässä

-ap-

Vierailija
5/6 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole lyönyt ketään, eikä mua olla ikinä lyöty. Mistä se siis lähtee, melkein itsestään?

Aggressio on ihan perustunne, jo vauvalla voi sen nähdä. Se on ollut ihan välttämätön aikanaan eloonjäämiseksi, nykyisinkin se on tarpeen jalostettuna kilpailuhenkisyydeksi ja sitkeydeksi.

Vierailija
6/6 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskoisin kun kerran olet asian tiedostanut noin hyvin pysyy kätesi kurissa vaikka joskus meinaisikin heilahtaa.

Se että tiedostat sen että et halua olla kuten äitisi varmasti auttaa asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi