Mistä merkeistä tietää että mies rakastaa edelleen exäänsä?
Kommentit (26)
Meillä ainakin siitä, että sanoi monesti "että menepäs T keittämään kahvia". Minun nimeni alkaa K kirjaimella ja, näitä sattui useasti.
Puhuu exästä, haluaa nähdä exää tai viettää aikaa jollain verukkeella.
Vierailija kirjoitti:
Naisen vaistolla.
miksi tämä naisten vaisto ei kuitenkaan koskaan toimi kohdallanne?
Vierailija kirjoitti:
Lerssi maistuu exän pimpille.
Nyt pakko kysyä että mikä ”lerssi”??? Ei kyllä avaudu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin siitä, että sanoi monesti "että menepäs T keittämään kahvia". Minun nimeni alkaa K kirjaimella ja, näitä sattui useasti.
No ainaki itellä saattanu edelliseltä parisuhteelta jäädä "selkärankaan/reflexeihin" exän nimi ja saattanut vahingossa sanoa noin, vaikkei tasan tarkkaan ole mitään tunteita exään enää. Tuosta en lähtisi vielä tuomiota antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku pippeli, penis, jorma jne..
Minulle sanoi suoraan että olisi exänsä kanssa edelleen jos ei olisi tullut jätetyksi
Seuraa tätä vielä somessa. Ei halua puhua hänestä ei hyvää eikä pahaa. Olet ikäänkuin täysin ulkopuolinen hänen siihen menneisyyden osaansa. Tahtoo pitää huonotkin muistot vain itsellään eikä jakaa siitä suhteestaan kanssasi yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle sanoi suoraan että olisi exänsä kanssa edelleen jos ei olisi tullut jätetyksi
Aivan kauheaa. Kuinka jaksat kestää.
Puhuu meistä kun puhuu menneestä, kehuu exäänsä..
Puhuu paljon exästään. Ja tekee niin kun exä käskee.
Pitää elossa exänsä kanssa tehtyjä tulevaisuuden suunnitelmia
Ei miehet rakasta, vaan haluaa helpon letun jota lypsätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun Google rikki?
Kiitos muuten viestin säilyttämisestä.
Varmaankin siitä jos ei ole sinusta kiinnostunut.
Kutsuu sinua vahingossa eksän nimellä. Puhuu eksästä usein. Toivoo, että muuttaisit pukeutumis- ja hiustyyliäsi sekä käyttäytymistäsi enemmän eksän suuntaan. Kyselee ja kommentoi tyyliin "Miksi teet noin? [Mun ex] teki tuon homman aina siten ja siten."
Melkoisen varma merkki on se, että mies tekee eksän valokuvasta naamarin ja pyytää pitämään tuota naamaria sänkypuuhien aikana.
Olsin tällaisissä ulkinnoissa vähän varovainen....