En halua enää miestäni
Läheisyys hänen kanssaan suorastaan ällöttää minua. Tämä koko tilanne hämmentää sekä ahdistaa minua koska tähän ei ole mitää järkevää syytä etten tahdo hänen kanssaan enää edes pussailla. 7vuotta yhteiseloa takana, mies on kiltti ja rehti minua kohtaan. Rakastan häntä, mutta tuntuu kuin rakkauteni häntä kohtaan olisi jotenkin muuttunut. Intohimo puuttuu kokonaan sekä palava rakkaus. En tiedä mitä tehdä tuntuu että nämä omat ajatukset mitä pyöritän pääni sisällä ajavat minut ahdituksen partaalle koska minulla ei ns. ole mitään järkevää syytä tuntea näin. Ero käynyt mielessä mutta rakastan joka tapauksessa miestäni enkä osaa elää ilman häntä mutta eihän tämä tilanne häntäkään kohtaan ole kovin reilua jos oma puoliso ei häntä enää tahdo sillä tavalla...
Kommentit (6)
Onko hän kenties terveyskonsernipisnesmies?
"Helsingin kaupunki on tehnyt diilin Terveystalon, Pihlajalinnan ja Mehiläisen kanssa siitä, että nämä kolme yritystä eivät palkkaa Helsingin kaupungilta lainkaan työntekijöitä"
Vietättekö liikaa aikaa keskenänne? Onko teillä omia harrastuksia tai muita juttuja, joihin voitte välillä uppoutua? Oletteko liikaa menettäneet oman yksilöllisyytenne yhteiseen elämään? Jos toisessa ei ole mitään ihmeteltävää, siis vaan edes, että se toinen tekee omia juttujaan, niin voi ruveta tympimään.
Jaa, mulla vähän toisinpäin. Ero mielessä kyllä täälläkin.
Sama täällä. Sivusuhde mielessäni ainoa ratkaisu.
Tunne on molemminpuolinen. Parempi et lähet menee.