Ällöttävintä mitä olet löytänyt ruokakaupan tuotteista
Minun avaamattomassa olutpullossani oli 4cm mittainen toukka, jäi juomatta.
Kommentit (18)
nakkipaketti, johon hiiri oli syönyt reiän ja samalla muutamaa nakkia, YÖK!
Salaatissa elävä toukka tullut vastaan muutaman kerran, ällöä muttei onneksi sen kamalampaa :o
Purkeissa olen joskus ohi kävellessäni nähnyt suolakurkkuja. Hyi helvetti.
Salaattipussissa ollut useaan kertaan hämähäkki ja sen pesä tai jokin sellainen seittimöykky. yöks.
Avasin paprikan ja siellä liikkui joku ötökkä. Pelästyin hirveästi, inhoan kaikenlaisia hyönteisiä mutta jälkeenpäin ajateltuna paprika taisi olla aika tuore. Tämä oli tällainen luonnonmukainen ällötys:)
Mandariinissa oli yhdessä kohdassa kuoren alla kuolleita mustia toukkia.
No aika ällö oli sinihomejuusto, jossa avatessa näkyi iso pläntti hometta. Jotain siihen kuulumatonta hometta siis.
Mietin vaan että pitää olla aika inha pöpö joka pystyy homeuttamaan homejuustonkin.
Juusto meni tietysti suoraan roskiin.
Hernekeitossa oli "lihan pala", josta kasvoi karvoja.
nakin sisällä sian nahan pala josta kasvaa karvoja
Viinirypäleistä ryömi esiin hämähäkki, en tullu ostettua moisia varmaan pariin vuoteen tuon jälkeen :x
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:19"]
nakkipaketti, johon hiiri oli syönyt reiän ja samalla muutamaa nakkia, YÖK!
[/quote]Löysin kanssa tällaisen, näytin myyjälle, joka tokaisi ai joku pikkulapsi on maistanut. Aikamoiset leukavoimat pikkusella, kun se muovipakettikin on tosi kovaa tekoa.
Ihan normaalia että vihanneksissa ja hedelmissä on ötököitä. Siis se, että päällä tai pussissa, mutta ei sisällä, just niinkun toi mandariini. Ei useimpia pestä kun ne laitetaan eteenpäin, voi pilata tuotteen. Oletetaan että kuluttaja pesee, ja musta sen kuuluukin olla näin. Minusta ainakin mukavampaa ostaa kaupasta tuote, jossa on maata, koska tulee olo että se on suht tuoretta. Ei ne ötökät oo kiva ylläri. Kerran ryömi 4 cm pitkä jonkunmoinen kuoriainen parsakaalipussissa. Merkki siitä että tuotekin on elävä!
Viinirypäleissä hämähäkki täälläkin :x Oli semmoinen about nuppineulanpään kokoinen kropaltaan, ettei ihan niitä pienimpiä.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:19"]nakkipaketti, johon hiiri oli syönyt reiän ja samalla muutamaa nakkia, YÖK!
[/quote]
Itse olen ollut ruokakaupassa töissä ja hiirejä siellä vilisi. Jouduttii tappamaan hiiret itse, lapiolla.. yök.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 23:29"]Avasin paprikan ja siellä liikkui joku ötökkä. Pelästyin hirveästi, inhoan kaikenlaisia hyönteisiä mutta jälkeenpäin ajateltuna paprika taisi olla aika tuore. Tämä oli tällainen luonnonmukainen ällötys:)
[/quote]
Mäkin oon löytäny jonku siivekkään elukan paprikasta :( kyllä vitutti, ku ei sitten enää tehny mieli syödä sitä
Vihreä paksu mato parsakaalin välistä ja banaanin toisesta päästä musta/tumma seittinen pesä..en jäänyt katsomaan tarkemmin ko tuli yökkäys.. olin siis ehtinyt syödä katsomatta koko banaanin ko otin viimeisen haukun ja kauhistuin.
Via pasta salaatissa kanan sikiön näkönen palanen