Kenelläkään muulla tullut kamala oksetusolo toisesta koronarokotteesta?
Oksettaa ja pelottaa käydä nukkumaan, jos nukkuessa oksennan. Tänään otettu rokote.
Kommentit (62)
Parempi kun oksennan heti
Elimistö pyrkii eroon rokotteesta=myrkystä.
Nyt ois kannattanut selvittää perusteellisesti mihin olet lähtenyt. Kuuntele ennen kolmannetta piikkiä puolueettomia tutkijoita, eikä pelkästään Ylen ja THL:n puhuvia päitä.
Mulle tuli ekasta.
Toisesta kipeytyi käsi pahasti ja vielä nyt kuukauden jälkeenkin siinä on tietty kipeä tuntemus lihaksessa.
Siskollani nousi 39 asteen kuume, lämpöä jäi päälle muutamaksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
On aika yleinenkin oire. Ei mulla mutta parilla lähipiirissä on. Nyt viltin alle chillaamaan, menee päivässä ohi. 🌺
Ja voi olla myös muutaman tunnin kipeä maha, siis että jomottaa mahalaukkua. Ei sieltä yleensä mitään lennä, tuntuu vaan ilkeältä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ois kannattanut selvittää perusteellisesti mihin olet lähtenyt. Kuuntele ennen kolmannetta piikkiä puolueettomia tutkijoita, eikä pelkästään Ylen ja THL:n puhuvia päitä.
En ota kolmatta, tää toinen saa olla riittävästi. Lähipiiri painosti tähänkin.
Ei johdu rokotteesta. Luultavasti stressi laukeaa, kun olet viimein suojattu.
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä siellä Pietarissa punajuurisatoa nostamaan, kylmä talvi luvassa.
Silloinhan se rokotus juuri toimii, kun jotain tuntemusta siitä tulee - silloin kroppa työskentelee muodostaakseen suojaa tautia vastaan.
Foliohatut taas keksimässä oireita. Voi teidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kokenut stressiä alun alkaenkaan :D Olin ihan rauhallinen mennessäni ottamaan tehosteen.
Ap
Ei tullu kummastakaan rokotteesta minkäänlaisia oloja. Molemmat piikit aiheuttivat lievää arkuutta käsivarteen n. päivän ajaksi. That's it.
Alkoholista on sen sijaan tullut oksetusoloja, yleensä vuorokauden sisään siitä kun kyseistä hermomyrkkyä on nautittu.
En silti ole huolissani, aion ottaa vielä kolmannenkin kerran. Siis rokotteen, en alkoholia.
Mistä johtuu? Jos jonkinlaista ja normaalia teistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä siellä Pietarissa punajuurisatoa nostamaan, kylmä talvi luvassa.
Silloinhan se rokotus juuri toimii, kun jotain tuntemusta siitä tulee - silloin kroppa työskentelee muodostaakseen suojaa tautia vastaan.
Eli mitä kauheemmat oireet, sen enemmän rokote toimii, eli jos kuolee koronapiikkiin, se toimii tosi kovasti? Ihmeellistä logiikkaa!
Koronaa ei erota tavallisesta flunssasta, mutta piikistä tulee pahempi olo kuin siitä flunssasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kokenut stressiä alun alkaenkaan :D Olin ihan rauhallinen mennessäni ottamaan tehosteen.
Ap
Niin, ei sen myöntämisessä mitään pahaa ole, että stressaa.
jos oksettaa ja pitää mennä nukkumaan, niin sitten nukutaan kyljellään. Sängyn viereen sanko. jos pelkää, että kääntyy unissaan selälleen, niin sitten kropan eteen ja taakse tyynymuurit ettei kääntyminen onnistu ilman vireystilan muutosta (ja jos ei puhuta känniääliö nukkumisesta, niin ihminen kyllä herää, jos pitää oksentaa, aivot pitävät siitä huolen, samoin kun herää siihen, jos pitää mennä ripuloimaan)
Mulla oli oksettava olo seuraavan päivän aamuna mut se meni matkapahoinvointilääkkeellä ohi. Muuten selvisin tosi lievillä oireilla, ei tullut edes lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli oksettava olo seuraavan päivän aamuna mut se meni matkapahoinvointilääkkeellä ohi. Muuten selvisin tosi lievillä oireilla, ei tullut edes lämpöä.
Onko mahapahoinvointilääkkeitäkin olemassa? :o
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö höpöttäjä. Juu ei johdu rokotteesta . Eipä niin! Voihan viineri 😆
Minuakin oksetti eilen. Otin J&J-rokotteen huhtikuussa.
On aika yleinenkin oire. Ei mulla mutta parilla lähipiirissä on. Nyt viltin alle chillaamaan, menee päivässä ohi. 🌺