Mies oli viime yönä sammunut ulos. Vieläkin väittää, ettei alkoholiongelmaa ole.
Olin istunut kavereiden kanssa ulkona hetken puistossa. Huom oli yö ja kylmä. Miestä oli alkanut väsyttää ja kaverit olivat lähteneet. Tekstaili hetken minulle ja oli siitä sammunut samalle penkille ja herännyt siitä klo 6 aamulla.
Lopulta myönsi tuon tai väitti todeksi sillä epäilin jo toista naista.
Miehellä oli takki kyllä, mutta hyvänenaika miten kylmiä yöt on jo!!!?
Ei kuulemma ole ongelmaa. Kysyin kavereilta ja myönsivät, että mies oli kovimmassa kännissä ja oli vakuuttanut pääsevänsä kotiin.
Kommentit (57)
Mitä väliä, mitä mies sanoo. Tollanen mies ei ole kumppanimatskua eli jätä se sika.
Tuossa tilanteessa toinen nainen olisi noin 100x parempi vaihtoehto.
Voimia sulle.
t. alkoholistin lapsi
Vaikeaa edes kuvitella tuollaista parisuhteessa. Elän varmaan eri planeetalla.
Tollasen miehen kanssa ei kuunnella sen sanoja vaan tekoja.
Miksi juo arkena? Se on jo iso huutokysymysmerkki!!!?
Itsepä olet ristisi ottanut, heivaa mies pihalle saman tien.
Päätä haluatko jatkaa vai et. Löytyy muitakin vaihtoehtoja elämässä. Niille kavereille voi sanoa pari sanaa aiheesta, soita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juo arkena? Se on jo iso huutokysymysmerkki!!!?
...?
Kaikki meistä eivät tee töitä vain virka-aikaan.
Alkkis. Itselle oli viimeinen pisara entisen miehen kanssa, kun heräsin sunnuntaiaamuna ja näin miehen makaamassa pelkissä boksereissa takapihalla. Oli siis muutenkin aika ”menevä” ja inhottava juoppo.
Ehkä sun miehellä on vääriä (ovatko alkoholisteja?) kavereita...
On olleet yhtä tavalla ryyppäämässä puistossa ja vielä hylkäävät sinne?
Nappasitko mun eksän? 😂👍 Mutta tosissaan, jos aikuinen mies juo noin paljon, ei kyllä ole lopettamassa sun mielipiteiden takia eikä myöskään ole pätevä arvioimaan omaa alkoholin kulutustaan. Kannattaa miettiä mitä itse haluat tehdä, juomari joka tapauksessa tekee myös mitä itse haluaa, vaikka krapulamorkkiksessa lupailisi mitä.
Siellä ollaankin jo todella vakavien ongelmien äärellä. Tossa ei enää siunailut auta vaan täytyy tehdä toimintasuunnitelma.
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei ollut ryöstetty??
Tai pahoinpidelty, potkittu päähän tms., kun ei ole itsestään huolehtimaan.
🥴
Eikä ole ensimmäisiä ja pahimpia kännisekoiluita :(
T.ap