Mitä ärsyttäviä tapoja teidän kumppaneilla on?
Itseä ärsyttää miehen jalkojen heiluttelu. Laittaa jalan mun reittä vasten ja alkaa heiluttelemaan niin, että mun reisilihas muljuu. Mies ei edes tajua tätä ennen kuin sanon asiasta.
Kommentit (12)
Se että se ei ymmärrä että sehän se kusee lattialle.
Kertoo kaiken kavereilleen. Tekee mitä kaverit käskee, ei ymmärrä että sinkut voivat elää toisin kuin pariskunnat. Ei myöskään ymmärrä että sisimmässään sinkkukaverinsa kadehtivat suhteissa olevia, ja yrittävät saada seurustelevia kavereitaan eroamaan silkasta vahingonilosta.
Kynsien syönti. Aikuinen mies ja sormet suussa, en voi tajuta! Ja Se ärsyttävä napse mikä siitä kuuluu.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 19:53"]Kynsien syönti. Aikuinen mies ja sormet suussa, en voi tajuta! Ja Se ärsyttävä napse mikä siitä kuuluu.
[/quote]
Argh. Tuolla oli sama tapa ennen kuin aloin nyppäämään sen sormet pois sen suusta.
Ap
Mun mies tekee samaa mitä AP:n, mutta varmaan tahallaan ihan tylsyyttään. Ällöttävää on myös kun tapana kaivaa nenäänsä ja pyöritellä räkäpalloja...
Minulla on sivistynyt, korkeasti koulutettu, hieno mies. Ainoa, mikä ärsyttää, on se, että hän pesee hampaitaan niin hiton kauan! Ehdin aina nukahtaa sänkyyn, vaikka tekisi mieli seksiä. Ikinä hän ei mene pesulle ennen minua, vaikka ehdotan. Ja jos joskus menisikin, hän kukahtaisi ennen minua, koska on mestarinukkuja. :)
-Piereskely missä tahansa, kenen seurassa tahansa ja mahdollisimman äänekkäästi
-Jättää hikiset sukkansa lojumaan lattialle
-Pitää jalkojaan pöydällä istuessaan sohvalla. Penkki ei jostain syystä kelpaa, vaikka sellainenkin löytyy
-Ei osaa mennä itsekseen nukkumaan. Jos nukahdan sohvalle, hänen on aivan pakko herättää mut jotta tulisin hänen kanssaan sänkyyn nukkumaan. Todella rassaavaa, koska kärsin itse nukahtamisvaikeuksista ja olen sanonut monta kertaa että jos onnistun nukahtamaan jonnekkin, niin toivon ettei minua herätetä.
Vaikka hän itse olisi kuinka väsynyt, niin ei osaa mennä sänkyyn ilman minua. Valvoo vaikka väkisin niin kauan kunnes olen itse menossa nukkumaan. Saattaa kuitenkin nukahtaa sohvalle ja suuttuu jos en herätä häntä...
-Ei osaa sanoa ei.
-Mielistelijä
Kynsien pureskelu täälläkin! Ja se kun menee suihkuun se kestää vähintään puoli tuntia, yleensä enemmän..istuu siis ensin paskalla katsomassa jotain videoita puhelimesta ja päälle vielä iäisyyden kestävä suihku.
Ja se että sillä menee vähintään tunti päästä ylös sängystä viikonloppuisin, ollaan aina miehen takia myöhässä joka paikasta..
Nenän kaivaminen YLEISILLÄ PAIKOILLA. En voi ymmärtää. Häpeän hänen puolestaan, ja vetäisen heti sormen pois nenästä kun sinne eksyy. Oksettavaa.
Jättää likasia astioita sinne missä silloinkin sattuu syömään/juomaan. Ajaa partansa ja jättää höylät sun muut lavuaarin reunalle.
Miten piereskely voi ärsyttää kun ei sille voi mitään:D tyhmät naiset valittaa kun sitä itsekin tekee !
:)