"Timo, 33, on elänyt kolme vuotta pelkällä pakastepitsalla" – typerää ohjelman mainostusta feikkijutulla
"Timo, 33, on elänyt kolme vuotta pelkällä pakastepitsalla – järkyttävä näky keittiössä saa Kape Aihisen sanattomaksi"
Kaappaus Keittiössä -sarjan uutta kautta mainostetaan Iltiksessä jutulla ja jo pelkästään kuvia katsomalla selviää, että Timo on juonessa mukana ja koko keittiökuva on lavastettu.
Kommentit (14)
No hei, kaikki nämä tosi tv jutut on jollain tasolla käsikirjoitettu ja lavastettu. Turha luulla muuta.
niin, ilmiselvästi se keittiön pizzalaatikkokasa oli lavastettu, mutta silti uskon, että kyseinen mies on elänyt pelkällä pizzalla ja limulla. Iho on hyvin kalpea ja harmaan oloinen. Onnea hänelle, jos tervehtyy uudella ruokavaliolla.
Tukka ainakin lähti päästä tässä ihmiskokeessa.
En osaa sanoa tästä tapauksesta, mutta Suomessakin on yllättävän monia ihmisiä, jotka syö lähes pelkkiä eineksiä.
Mun keittiö näytti joskus aika lailla tolta, tosin yleensä vielä pahemmalta.
Jos oikeasti olisi noin laiska viemään roskia ulos näyttäisi kämppä muutenkin ihan sikolätiltä.
Keittiön pinnat on hyvin siistit, liesikin loistaa puhtauttaan.
Jos tykkää pitsasta niin miksi ihmeessä syö vuosikausia sitä surkeinta versiota? Omatekoinen tulisi myöskin halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää pitsasta niin miksi ihmeessä syö vuosikausia sitä surkeinta versiota? Omatekoinen tulisi myöskin halvemmaksi.
Mä myös elän lähinnä pakastepizzalla, väliillä poikkean tosin ravintolapizzaan tai kebabiin tai hampurilaiseen. Mutta tarkoitus on juuri välttää ruoanlaiton vaiva, eli omatekoinen ei tule kysymykseen. Hyvä palkka ja sinkku, joten halpuuskaan ei kiinnosta.
Siinä on ravintosuosituksilla pyyhitty persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä myös elän lähinnä pakastepizzalla, väliillä poikkean tosin ravintolapizzaan tai kebabiin tai hampurilaiseen. Mutta tarkoitus on juuri välttää ruoanlaiton vaiva, eli omatekoinen ei tule kysymykseen. Hyvä palkka ja sinkku, joten halpuuskaan ei kiinnosta.
Jos hyvä palkka niin sitä vähemmän syytä syödä pakastepaskaa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008231418.html