Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinnumero ja apua kaivataan nörtit ja mammat

Vierailija
02.09.2021 |

Jouduin vaihtamaan puhelinnumeroni syystä x, joten sain operaattoriltani uuden puhelinnumeron. Tein uteliaisuuttani haun uudella numerollani ja hämmästyksekseni Google näytti numeron olevan mukana pitkässä listassa, joista moni oli samankaltainen numero. Kun sitä linkkiä klikkasi, aukesi Teerenpeli -seksipalvelu. Soitin uudestaan operaattorille ja he sanoivat, että numeron voi vaihtaa toki. Sain vaihtoehdoksi uuden numeron, missä sama juttu: haku Googlessa tuotti tuloksen, missä pitkä rimpsu puhelinnumeroita, mukana myös se, jota asiakaspalvelija juuri oli ehdottanut. Sanoin, että vaikuttaa oudolle, ei vaihdeta vielä suotta. Että jos jotain tulee, niin vaihdetaan sitten uusi numero. Nyt tein googlehaun ystäväni numerolla ja sama homma. Aukeaa osana pitkää luetteloa, ja sitä jos klikkaa, aukeaa taas tämä Teerenpeli -seksisivu. Näitä samanlaisia hakutuloksia tulee noin 4-5. Mistä on kyse? Onko joku seksipalveluntuottaja syöttänyt heidän järjestelmään KAIKKI Suomen puhelinnumerot? Näitä hakuja tulee Googleen aina 4-5 sivustoa melkein millä numerolla vain ja kaikki avaavat tämän seksisivun vai mikä onkaan. Tietääkö joku mistä tämä johtuu?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku tästä?

Vierailija
2/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu törmännyt samaan jos tekee haun omalla numerollaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rupesi kiinnostamaan. Laitapas linkki sinne seksisivulle.

Vierailija
4/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on numero ajalta jolloin sai liittymää avatessa ehdottaa myyjälle ihan numeroin minkä puhelinnumeron haluaisi. :) Oi niitä aikoja.

Vierailija
5/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5, varmasti saat jotkut mammat sinne sivullesi kun googlaavat omaa numeroaan

Vierailija
6/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt rupesi kiinnostamaan. Laitapas linkki sinne seksisivulle.

Se on aina eri linkki. Nyt kokeilin yhden perheellisen ihmisen numerolla ja sama homma. Hänen kohdalla tuli kyllä ihan ensin "Kuka soitti" -sivusto, mutta jo neljäs linkki oli taas tämä Teerenpeli -sivu. Ei ole koskaan ollut tämmöistä, vaan aina auennut numeroiden kanssa esim. tuo Kuka soitti tai jokin muu vastaava sivu, missä ihmiset saavat arvioida oliko turvallinen soittaja jne.

Vierailija
7/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4/5, varmasti saat jotkut mammat sinne sivullesi kun googlaavat omaa numeroaan

No tottakai se aukeaa samalla tavalla. Mutta minun sivu se ei ole. Jos tämä on näin nyt jokaisen numeron kanssa, mitä Googletan, niin ilmoitan sen poliisille.

P.s. kiitos avusta

Vierailija
8/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on numero ajalta jolloin sai liittymää avatessa ehdottaa myyjälle ihan numeroin minkä puhelinnumeron haluaisi. :) Oi niitä aikoja.

Minulla oli aiemmin myös yli 20 vuotta sitten saatu numero. Jopa se numero löytyy nyt sieltä listalta. Samaan tapaan aukeaa 4 hakulinkkiä, linkki mikä on jokin seksi- tai seuranhakusivu.

Vierailija
9/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että, olin ihan jo unohtanut tämän. Mullakin oli aikoinaan käytössä numero jonka itse valikoin.

Vierailija
10/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nyt olen kokeillut jo aika monen ystävän numerolla. Työssäkäyviä normaaleja perheellisiä kaikki. Kaikki, joita olen googlettanut, tulee pitä lista numeroita, joista yksi on tämä hakemani numero. Ko linkissä siis näkyy se numero. Niissä kaikissa on yhteisenä se, että numerolistojen välissä näkyy jonkun kunnan nimi. Esim Vuokatti, Kainuu, Nurmijärvi, Orivesi jne.

Vierailija
11/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi millään tuntemallani numerolla. Laitapa se sun numero, niin testaan sillä.

Vierailija
12/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vaan huijaussivulta. Anna olla, älä googlaile.

Vierailija
13/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisilla huijaussivuilla listataan tyyliin kaikki numerot. Kannattaa katsoa minkä linkin avaa Googlen hakutuloksistakin. Eikä missään nimessä kannata rekisteröityä sellaisille sivuille mukamas tietojen korjaamista tai muuta varten. Netti on täynnä huijauksia ja ihmisten tiedot on yksi mistä maksetaan. Ja esimerkiksi se, että mukamas puhelinnumerosi näkyy jossain, voi olla vaan yksi houkutustapa sille että jakaisit tietojasi.

Vierailija
14/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi millään tuntemallani numerolla. Laitapa se sun numero, niin testaan sillä.

No ihan nyt vaikka Jyväskylässä oleva yksi kampaamo +358456327744. Ensin tulee Googlessa kampaamon tiedot, sitten kun rullaa alaspäin, tulee linkki missä on numeroita ja myös tämä numero. Siinä linkissä lukee myös Kivijärvi. Toisessa linkissä lukee Vaasa ja yhdessä lukee Vuokatti. En viitsi niitä avata, tiedän jo, että se on tuo eroottinen sivu. Mutta se vain, että ei kenenkään numeroita voi näin listata. Aivan älytön juttu. Minulla on puhelimessa virustorjunta, joten en usko, että on mikään virus.

Vierailija
15/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pyytää sinua menemään jollekin tuntemattomalle nettisivulle, hän voi sen kautta saada siirrettyä koneeseesi troijalaisen tai jonkun sinua vakoilevan selaimen lisäosan. Hän näkee myös Ip osoitteesi ja pystyy jäljittämään millä sivuilla olet hiljattain käynyt.

Vierailija
16/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan nyt vaikka Jyväskylässä oleva yksi kampaamo +358456327744. Ensin tulee Googlessa kampaamon tiedot, sitten kun rullaa alaspäin, tulee linkki missä on numeroita ja myös tämä numero. Siinä linkissä lukee myös Kivijärvi. Toisessa linkissä lukee Vaasa ja yhdessä lukee Vuokatti. En viitsi niitä avata, tiedän jo, että se on tuo eroottinen sivu. Mutta se vain, että ei kenenkään numeroita voi näin listata. Aivan älytön juttu. Minulla on puhelimessa virustorjunta, joten en usko, että on mikään virus.

Ne on erilaisia huijaussivuja, ei niitä kannta avata. Ei Googlen hakutulosten otsikkoon knnt luottaa vaan aina katsoa myös mille sivustolle linkki johdattaa.

Vierailija
17/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on erilaisia huijaussivuja, ei niitä kannta avata. Ei Googlen hakutulosten otsikkoon knnt luottaa vaan aina katsoa myös mille sivustolle linkki johdattaa.

Vierailija
18/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku pyytää sinua menemään jollekin tuntemattomalle nettisivulle, hän voi sen kautta saada siirrettyä koneeseesi troijalaisen tai jonkun sinua vakoilevan selaimen lisäosan. Hän näkee myös Ip osoitteesi ja pystyy jäljittämään millä sivuilla olet hiljattain käynyt.

Tämä on tuttua tietoa. Se vain, että en ymmärrä, miksi näissä listoissa näkyy monien numero. Jopa meidän talon huoltomiehen. Ainoa mitä ei ole, on meidän kunnan terveyskeskus, sitä jos hakee, löytyy pelkkä terveysasema.

Vierailija
19/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti aloittaja saisi vaupalastalaisten ip osoitteet ja sitten myös puhelinnumerot.

Olet tosi sairas. Minä pyydän apua täällä kokeneemmilta,niin sinä väität että teen muille pahaa. Katso itseäsi, eikö yhtään hävetä?

Vierailija
20/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Ei ole homma eikä mikään tehdä sivua, joka sisältää kaikki suomalaiset puhelinnumerot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi