Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Runsaat menkat mutta hemo ja ferritiini pysyy aina ok?

Vierailija
02.09.2021 |

Miten mahdollista vaikka menetän niin paljon verta joka kuukausi? Vuodan kuin sikaa teurastettaisiin ekat 3 päivää

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö muka joka kuukausi verikokeissa tarkistaa?

Vierailija
2/6 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö syytä lihomiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole niin runsaat että vaikuttaisi veriarvoihin, vaikka varmasti ärsyttävän runsaat ovatkin. Ne joiden kuukautiset on kevyet, kivuttomat ja kestää alle 5 päivää ovat niin onnekkaita.

Vierailija
4/6 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautisvuoto on paljon muutakin kuin verta. Ehkäpä sinä menetät kuukautistesi aikana niin vähän verta, että ei vaikuta arvoihin (lue: vuotosi on pääasiassa muuta kuin verta).

Vierailija
5/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen. Itsellä anemiset kuukautiset, ja mun kohdalla ei edes sikaa tapeta, vaikka runsaat on.

Vierailija
6/6 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi yksilöllistä. Ihmisten synnynnäinen hemoglobiinin perustasokin vaihtelee, mun miehellä ja sisarellaan on melkein 200 hb, se on jo liiankin korkea. Mulla taas aika tasaisesti pysynyt 135 yläpuolella, vaikka yhdessä vaiheessa mulla oli viikon kuukautiset, joista 3 päivää piti pitää yösidettä ja sekin vuosi tunnin jälkeen ohitse.

Tyttärellä taas on ferritiiniarvo ollut liian matala ja joutuu syömään rautalääkettä, hänellä kuukautiset kestää yli viikon ja ovat aika runsaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme