Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muoviset räsymatot

Vierailija
07.10.2014 |

Huomasin, että myynnissä on muovisia räsymattoja, siis räsymattokudottuja mattoja, jotka on muovikudetta.

Missä tuollaisia käytetään ja kuka? Kylppärimatoiksi liian pitkiä kun olivat käytävämaton mittaisiakin, joten mökilläkö? Allergikot? Muoviräsymatto tavallisen asunnon lattialla kuulostaa erikoiselta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin mökillä.

Vierailija
2/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keitiössä. Ei tule likaiseksi, voi pestä koneessa. Helppo hoitoisia voi vaan pyyhkäistä lian pois rätillä Maailman paras matto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökeillä kai lähinnä kuistimattoina. Erikoisin näkemäni jonkun omatekemä mökkikuistimatto oli kudottu muovikasseista ja sukkahousuista. Olisiko Niksi-Pirkasta?

Vierailija
4/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että kissat tykkää kynsiä mattoja välillä, matot menevät tlrkeän näköisiksi mutta tämä muovimatto senkun kestää! :) Eikä kissat välitä koko matosta.

nro 3

Vierailija
5/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudenkodissa oli muoviset räsymatot tuvassa:) Olivat kevyet tampata.

Vierailija
6/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin just sellasen yhdeltä ekotorilta kesällä. Matto on tehty kierrätysmuovista ja kudottu kuin räsymatto. Löytyi kivaa väriäkin. Panin sen keittiön pöydän alle. On helppo pyyhkiä ja hoitaa. Aina ei tarvitse viedä sitä uloskaan, vaan voi imuroida ja pyyhiä hyvin sen alta, koska se joustaa vähän. Sen kuin nostelee reunat joka sivulta. Mulla siis iso matto = n. 160 x 200.