Jos olette työpaikan vessassa ja joku on jättänyt kakkajälkensä pönttöön, siivoatteko ne samalla kun mahdolliset omanne vai annatteko ilon kasaantua siivoojaa varten?
Kommentit (13)
Siivoan ne joka tapauksessa vaikka kävisin vain ykkösellä koska en halua että seuraava vessassa kävijä luulisi että jätökset olisivat minun tekemiäni.
Eipä siinä mitään vaikeaa ole.
Putsaa ne pois ja pistää firman viestintäkanavalle muistutuksen, että nyt saatana aikuiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Siivoan ne joka tapauksessa vaikka kävisin vain ykkösellä koska en halua että seuraava vessassa kävijä luulisi että jätökset olisivat minun tekemiäni.
Mä vaihdan vaan vessaa.
Vaatisin kulunvalvonnan niin syyllinen löytyisi
Vierailija kirjoitti:
Annan kasaantua. Anteeksi siivooja, mutta musta ei ole sun työhön. Siksi olen kyllä aina siivoojille myös ystävällinen.
Saat anteeksi. Meitä on joka junaan, toisilla siisteyskasvatus on jäänyt kesken.
Jätän hotellissakin aina lähiessäni ikkunat kiinni, paskat pönttöön ja vessan vetämättä, jos en ole ollut tyytyväinen hotelliin ja palveluun. Vähän samanlainen tapa kääntäen siis kuin keittiön tervehdys ravintolassa. Sori vaan siivooja, se ei ole henkilökohtainen viesti sinulle, mutta en jaksa täytellä niitä palautelappuja.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeät huolet on teillä
Yksi tuhrija bongattu!
Ruiskaus pesuainetta pyttyyn ja suihkutus käsisuihkulla (meidän työpaikan vessasta löytyy nämä). Ei vaadi paljon.
Ihmettelen kyllä, kun noita jälkiä näkyy toisinaan, että eikö pas*alla kävijä yhtään vilkaise pyttyä sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jätän hotellissakin aina lähiessäni ikkunat kiinni, paskat pönttöön ja vessan vetämättä, jos en ole ollut tyytyväinen hotelliin ja palveluun. Vähän samanlainen tapa kääntäen siis kuin keittiön tervehdys ravintolassa. Sori vaan siivooja, se ei ole henkilökohtainen viesti sinulle, mutta en jaksa täytellä niitä palautelappuja.
Tämävän oli provo, please olihan?
Jokainen siivotkoon jälkensä. Jätän vaikka paskantamatta, jos työkaverin jarrut pöntössä.
Vessaa en siivoa. Muuten teen töissä oman työni ohella yleissiisteyden vuoksi paljon siivoushommia, jotka eivät (kuulemma) siivoojille kuulu.
Annan kasaantua. Anteeksi siivooja, mutta musta ei ole sun työhön. Siksi olen kyllä aina siivoojille myös ystävällinen.