Ravintolat on turhuuksia
Kukaan normaali ei niitä tarvitse. Ruoka tehdään itse kotona. Töissä syödään eväitä. Maran Lappi ym saaneet jättituet ja silti vali vali.....
Kommentit (6)
Työssä jossa joutuu jonkin verran matkustamaan, eväitä on lähes mahdoton kuljetella mukana, joten ravintola on kätevin keino päästä syömään. Vapaa-ajan matkustamisessa sama juttu.
En minäkään ravintoloita juuri arjessani kaipaa, muttei minulla - koska tähän aikaan palstailen - varsinaisesti ole taloudellisesti varaakaan niitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Työssä jossa joutuu jonkin verran matkustamaan, eväitä on lähes mahdoton kuljetella mukana, joten ravintola on kätevin keino päästä syömään. Vapaa-ajan matkustamisessa sama juttu.
En minäkään ravintoloita juuri arjessani kaipaa, muttei minulla - koska tähän aikaan palstailen - varsinaisesti ole taloudellisesti varaakaan niitä käyttää.
Osta kaupan paistopisteestä ja mene puiston penkille niitä syömään.
Kyllä meillä on ollut traditio perjantai-iltana juhlistaa työviikon loppumista ulkona syömällä, nykyisin tilataan safkat kotiin woltilla. Viikonloppuisin, jos ollaan jossain seikkailemassa niin luonnollisesti syödään myös ulkona päivän aikana. Etätyön myötä arkiviikoilta lounasravintolat jääneet pois, mutta ennen nekin olivat lähes päivittäisiä. Ei syömisessä mitään syntistä ole, jokainenhan sitä tekee. Turha köyhien tulla moralisoimaan.
Hotellitkin voi sulkea kun kotonakin voi nukkua, ja junaraiteet voi sulattaa kierrätykseen, kun kotonakin voi olla eikä matkailla.
mitä aloittaja tekee työkseen? ihan mielenkiinnosta kyselen
Näinhän se on. Kahdeksan tunnin työpäivän jälkeen en kyllä ravintolaan jaksa mennä enää. Pitäisi katsella naapurikylän rouvia yms lambaita ja kuunnella heidän juorutuokioitaan.