ihan vaan seksiä
en jaksa suhteita, haluan vaan seksiä naisen kanssa. oon 46v pirkanmaalla asuva mies. oon 182/90 normi vartaloinen mies. urheilen ja olen kohtelias!
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 12:55"]
no ymmärrätkös että nainen tarvii seksiin muutakin kuin sen mulkun? Eli etsippäs itsellesi sitten mies kumppaniksesi...
[/quote]Puhu vaan omasta puolestasi! Mulle kyllä ainakin kelpaa pelkkä kulli :) Harmi etten o tuolla suunnallakaan!
seksi ilman sitoumusta on mahtavaa ja spontaania!
Olen nainen ja nautin ehottomasti seksistä vieraan miehen kanssa. Haluan myös että se jää siihen, koska olen naimisissa!
mitenkäs mieheen saisi yhteyden? ;)
minulla on vanhempi nainen seksikumppanina.
olemme vain ystäviä, tunteita olisi naisen puolelta enempäänkin.
ikävä että nuo naisen tunteet pilaavat tämän homman
haluaisin kanssa mutta oon kakana :)
MÄ taas haluisin seksiä niin että oltais salaa jossain! En ole minä pirkanmaalla, harmi ;)
MÄ taas haluisin seksiä niin että oltais salaa jossain! En ole minä pirkanmaalla, harmi ;)
Uudenmaan naiset ottakaa yhteyttä niin saatte pelkkää seksiä ja munaa ;)
eikö yhtään naista pirkanmaalta ole kiinnostunut?
mä siis niin haluisin irtosuhteen, se on vaan niin vaikeaa kun miehet takertuu
Pari naista olisi minusta kiinnostuneita. Mutta en käytä enkä tule käyttämäänkään kumipukua. Omani käyttää ehkäisypillereitä.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 14:14"]
Olen nainen ja nautin ehottomasti seksistä vieraan miehen kanssa. Haluan myös että se jää siihen, koska olen naimisissa!
[/quote] Heip, missä päin olet? Haluaisin tavata. /mies etelästä
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 15:38"]
haluaisin kanssa mutta oon kakana :)
[/quote] Kuinka kaukana olet. Itse olen hesassa
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 14:33"]
mä siis niin haluisin irtosuhteen, se on vaan niin vaikeaa kun miehet takertuu
[/quote] Höh, voihan asioista yhdessä sopia/ vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 12:55"]
no ymmärrätkös että nainen tarvii seksiin muutakin kuin sen mulkun? Eli etsippäs itsellesi sitten mies kumppaniksesi...
[/quote]Puhu vaan omasta puolestasi! Mulle kyllä ainakin kelpaa pelkkä kulli :) Harmi etten o tuolla suunnallakaan!
[/quote] Missä ite olet? / kulliukko