36 vuotta ikäeroa
Olen kolmekymppinen, koulutettu, hyvässä ammatissa oleva, naimisissa todella komean ja hienon miehen kanssa, mutta siitä huoliamtta olen rakastunut itseäni kolmekymmentäkuusi vuotta vanhemmpaan mieheen.
Suhteemme on kiihkeä, rakastan häntä todella syvästi, haluaisin elää hänen kanssaan, mutta se ei vaan ole nyt mahdollista, erinäisten sitoumuksien vuoksi.
Mies on myös naimisissa ja rakastaa vaimoaan, samoin kuin minäkin rakastan miestäni, mutta silti tämä suhde täyttää elämäni ja antaa sille tarkoituksen, olen ikuisesti hänen, hän on ikuisesti minun, jos joskus saisimme elää yhdessä edes hetken, voisin kuolla onnellisena.
Tapaamistemme odotus täyttää mieleni, nytkin odotan seuraavaa tapaamistamme, lasken päiviä, lasken tunteja, en ole koskaan ennen tuntenut mitään tälläistä.
Elämä on ihanaa!!!
Reetta
Kommentit (6)
Itse aivan samassa tilanteessa, paitsi ettei ikäerommo ole noin suuri. Mutta mies on pitkälti yli 60 vuotias. Hän voisi ikänsä puolesta olla vaikka mieheni isä mutta kun heitä vertaa, vaikuttaa mieheni jopa vanhemmalta kuin salarakkaani!
Mieheni on sivistymätön moukka. Hän luulee olevansa joku jumalanlahja maailman naisille. Minun pitäisi hänen mielestään olla kiitollinen, kun olen saanut napattua hänet.
Siedän miestäni vain, koska saan salarakkaaltani hellyyttä, huomioonottamista, arvostusta, rakkautta yms. mitä en kotoa saa.
Charlie ja Oona Chaplinilla oli samankokoinen ikäero, tosin Oona oli alussa vielä sua paljon nuorempi.
Ei kannattaisi ainakaan rakastua tuolla ikäerolla. Harrastakaa seksiä ja koittakaa jättää suhde siihen.
Olen samaa mieltä kanssasi Reetta, elämä on ihanaa. Olen mies ja minulla oli aikoinaan yhtä iso ikäero ihanaan naiseen. Olimme lähes 7-vuotta yhdessä tavaten pari kertaa viikossa, homma kariutui siihen kun hän alkoi vaatia liittoa kanssamme. Itselleni jouduin selvittämään ikäeron ongelmat tulevassa ajassa, siksi lopetimme yhteydenotot. Joskus kaduttaa, tunteemme oli syvällä toisissamme, mutta oli pakko tehdä joku päätös hänen takiaan.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 15:27"]
Olen samaa mieltä kanssasi Reetta, elämä on ihanaa. Olen mies ja minulla oli aikoinaan yhtä iso ikäero ihanaan naiseen. Olimme lähes 7-vuotta yhdessä tavaten pari kertaa viikossa, homma kariutui siihen kun hän alkoi vaatia liittoa kanssamme. Itselleni jouduin selvittämään ikäeron ongelmat tulevassa ajassa, siksi lopetimme yhteydenotot. Joskus kaduttaa, tunteemme oli syvällä toisissamme, mutta oli pakko tehdä joku päätös hänen takiaan.
[/quote] Hienoa, ajattelit enemmän naista kuin omaa nautintoa.
hyi perse!