Oliko sinulle yllätys, että Samuli Edelmanilla on ollut taustalla noinkin vaikea alkoholiongelma?
Vai oliko tämä yleisesti tiedossa tai ainakin "taidepiirien" tiedossa?
Kommentit (117)
Vaistomaisesti olen pitänyt aina Edelmannia jotenkin vadtenmielisenä. Nyt paljastui, miksi. Alkoholismi ei tee ihmisestä vadstenmielistä, k-sipäisyys tekee.
Mittakaava oli yllätys. Kuulostaa hirveältä ihmiseltä ja hirveältä elämältä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Samulilla ollut K. Kaitueen kans joku parkkihallimuhinointitapaus taannoin? Samuli oli nuorena ilmeisesti ihastunut häneen...
Kertoo kirjassaan, että rakastui Kaitueeseen ja panivat kovasti.
Sekin seurustelusuhde loppui
Samulin uskottomuuteen.
Jaha. Olipas hyvää tietoa. Voin yrittää päästä nyt panemaan Samulia, kun ilmeisen helposti heruu.
Vierailija kirjoitti:
Vaistomaisesti olen pitänyt aina Edelmannia jotenkin vadtenmielisenä. Nyt paljastui, miksi. Alkoholismi ei tee ihmisestä vadstenmielistä, k-sipäisyys tekee.
Vad säger du?
"Se olen minä joka voi kuivata sun kyyneleet" ja "voit luottaa minuun". Ajattelin jo tuolloin noiden olevan jotain mitä vain narsku kehtaisi sanoa (tai laulaa).
Ja minä kun olen kuunnellut sen huoripukin virsilevyä. Nysse on loppu!
Samulihan oli kuvattu Katariina Kaitueen kanssa tyyliin viime vuonna jossain. Vanha suola janottaa?
Kyllä, mutta se saattaa johtua siitä, että en ole koskaan ollut kovin kiinnostunut Edelmanin asioista.
Saahan jokainen kirjoittaa sellaiset muistelmat kuin tykkää, mutta lukijana en oikein välitä sellaisista muistelmista, joissa selostetaan yksityiskohtaisesti kaikki seksiseikkailut ja typerät mokailut. Olen oikein kiitollinen niille muistelmien kirjoittajille, jotka jättävät jotain arvailujen varaan. Toki se voi heidän kohdallaan johtua siitä, ettei paljoa kerrottavaa ole...
Tiedän jopa, kuinka pieni pippeli hänellä on. Se näytettiin jossain leffassa. Mutta tykkään Samulin äänestä. Hän voisi lukea vaikka uutisia radiossa, ja kuuntelisin häntä.
Vierailija kirjoitti:
Jaha. Olipas hyvää tietoa. Voin yrittää päästä nyt panemaan Samulia, kun ilmeisen helposti heruu.
Mäkin!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jopa, kuinka pieni pippeli hänellä on. Se näytettiin jossain leffassa. Mutta tykkään Samulin äänestä. Hän voisi lukea vaikka uutisia radiossa, ja kuuntelisin häntä.
Missä on näytetty Samulin pippeli? Haluan nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun olen kuunnellut sen huoripukin virsilevyä. Nysse on loppu!
Miksi olet kuunnellut? Ne jutut, mistä en Samulin uralla tykkää, on nimenomaan virret ja se romaniyhtye taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on näytetty Samulin pippeli? Haluan nähdä.
Olikos se se leffa, missä näytteli pappia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin!
Juu. Siinä miehessä riittää jaettavaa useammallekin.
Enemmän ällötti se naisten pyöritys ja pillusta puhuminen.
Vierailija kirjoitti:
Mittakaava oli yllätys. Kuulostaa hirveältä ihmiseltä ja hirveältä elämältä.
Kuulostaa hirveältä kirjalta. Kuka haluaa lukea jostain juopon örvellyksistä???
Nyt pippeli- ja panokuva(ukse)t tänne.
Minäkin ,, muistan tämän risteily tapauksen.! Kummaa kun ,, siitä ei ole mitään lehdissä-ollut enää.. 15-vuotta sitten oli..