Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vaikka palstan perusteella luulisi koronarokotteiden vastustajien olevan enemmistö, niin 73% suomalaista on jo hakenut 1. koronapiikin
02.09.2021 |
Piti ihan käydä tarkistamassa tilastotilanne eiliseltä. 72,8% suomalaisista on kertaalleen rokotettuja, 50,2% kokonaan.
Palstalla taas käydään joka päivä "rokotekriittisiä" hörhökeskusteluita, joista ylänuolien ja viestien määrän perusteella saa sellaisen kuvan, että rokotteiden vastustaminen on yleisempää kuin puolustaminen.
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaikki tämän tietää. Jos on edes kolme harmaata aivosolua. Palsta antaa ihan vääristyneen maailmankuvan.
Alue: Aihe vapaa
Älä nyt anna faktojen pilata tiukkaa disinfotykitystä