Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita mitä et kehtaisi julkisesti sanoa

Vierailija
07.10.2014 |

Mä olisin hitokseen onnellinen työttömänä. En oikwasti haluaisi ja viitsisi tehdä mitään työtä. Eikä ole minkäänlaisia ongelmia saada aikaa kulumaan.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rakastan Jannea.

Vierailija
42/53 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, en voi kertoa puoliakaan ajatuksistani koska ne on niin loukkaavia...

Siskoni lapset eivät saa tarpeeksi tiukkaa kuria, he elävät tavallaan pumpulissa ja tavallaan pellossa.. Toisinsanoen en yllättyisi jos jossain vaiheessa tulee ongelmia.

veljeni vaimo on monen sukulaisen mielestä laiska, saamaton, ärsyttävä, omistushaluinen ja lihava! Oikeasti miten muka noin paljon urheileva voi olla niin lihava?! Eikä itse huomaa asiaa yhtään...

En pidä puolistakaan työkavereistani, laiskaa porukkaa jonka suu käy mutta työt ei hoidu.. Toivon pomoilta jämäkämpää otetta, moni kielletty asia katsotaan läpi sormien. Tai oikeastaan katse käännetään kokonaan ja asiat painetaan villaisella.

Anopista ei tarvi edes mainita....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni tulee todennäköisesti eroamaan vaimostaan. Toki toivon heille parasta, mutta se vaimo on kaksinaamainen, itsekäs, tyhmä ja ennen kaikkea laiska ja ihmettelen jos veli ei tätä jossain vaiheessa tajua.

Vierailija
44/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mulla ei ole lapsia, enkä siis niiden kasvattamisesta tiedä mitään), mutta en ymmärrä tätä että jos lapsi on lihava, se on muka aina vanhempien syytä. Siis toki vanhemmat ne ruoat kotiin ostaa, mutta sen lapsen ihan omaa syytähän se lihavuus on, jos se on jatkuvasti mussuttamassa jotain, tai tietoisesti syö salaa/varastaa ruokaa.

Tuntuu hassulta miten ehdottomia jotkut on tässä vanhempien syyllistämisessä, että se ylensyönti ei muka ole millään lailla lapsen vika, vaan aina aikuisen.

Vierailija
45/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen joskus haaroväliäni käsipeilin avulla.

Vierailija
46/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 11:32"]

Kummityttöni keskittymisvaikeudet, oppimisvaikeudet ja liikalihavuus johtuvat lapsen äidin kasvatuksesta ja tarjoamasta ruoasta, eivätkä mistään piilevästä sairaudesta tai kirjainyhdistelmästä, jota on etsitty lääkäreiden avulla yli 6 vuotta löytämättä mitään. 

[/quote]

Onkos lapsen isä poissa maisemista, vai miksi vapautat hänet vastuusta?  Miksei isä puutu väärään ruokavalioon ja kasvatukseen, sehän vanhemman tehtävä on.

Vierailija
47/53 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin usein miten pääsisin eroon apen uudesta perheestä. Elämä olisi täydellistä, jos sitä uusioämmää ei olisi kakaroineen. Teen heille tosielämässä niin paljon kiusaa kun pystyn ja toivon, että ämmällä on aneyrysma aivoissaan. Ainahan sitä voi toivoa, että verenpaineen noustessa puhkeaa. Pidän siis ämmällä verenpainetta yllä. Appi ei edes huomaa mitään. Toiveissa RR 110/250 ja elämä helpottuu.

Vierailija
48/53 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tummaihoisista ihmisistä. En koe olevani mitenkään rasisti, en koskaan sano ääneen mitään ja olen ihan normaali tummaihoisten seurassa, mutta mulla on aina kovin ahdistunut olo ja tarve poistua paikalta. Varsinkin jos on tummaihoinen mies. 

Vierailija
49/53 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lihavia laiskoina. En voisi deittailla tummaihoista seurustelumielessä. 

Vierailija
50/53 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
51/53 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä.

Vierailija
52/53 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Käyn harvakseltaan avointa yliopistoa ja iltalukiota jotta näyttäisi että teen jotain. Ihmiset saattavat pitää miestäni hyvätuloisempana kuin hän onkaan tämän takia. Pisteet hänelle. Ikinä en myönnä tilannettani kenellekään, sellainen häpeä se on. 

Vierailija
53/53 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2