Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pas kamainen omahoitaja avohoidossa

Vierailija
02.09.2021 |

Miten tulla sen asian kanssa toimeen, että omahoitaja muistaa sanomiseni väärin ja puhuu jopa lääkärille mitä sattuu minusta? Hänen mielestä meillä on oikein hyvin toimiva hoitosuhde, mikä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Hän ei edes puhelinajalla kuuntele minua, vaan lopettaa puhelun alkuunsa ja lisäksi on luonteeltaan melko sekopää, esim. unohtelee aikoja, avaimia ym ym. Lopetanko koko avohoidon, kun se vaan stressaa mua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse keskusteluista, unohteluista ym. ongelmista kirjalliset muistiinpanot. Esitä ne lääkärille ja kysy myös omahoitajaltasi, miksi hän noin toimii.

Vierailija
2/4 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ottamaan yhteyttä moottoripyöräjengiläisiin niin tuommoinen oma"hoitaja", ongelma poistuu elämästäsi! ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan liikaa potilaita mikä johtaa siihen että heidän asiat menevät sekaisin mielessä ja unohtuvat. Jos ei ole aikaa kunnolla potilaskäyntien välillä, eikä ehdi edes kirjata kunnolla muistiinpanoja, niin onhan se mahdoton tehtävä kannatella mielessä kymmenien ihmisten asioita. Puheluihinkin on varmasti varattu vain rajattu aika. Hoidon laatu kärsii kun on liian vähän hoitajia ja yhdelle tulee näin ihan liikaa. Ei ole inhimmillisesti mahdollista sillointehdä työtä hyvin. Tietysti on myös yksilöllisistä ominaisuuksista kiinni miten hyvin kukin pystyy muistamaan asioita ja organisoimaan kiireessä työtään. Ja sitten on vaan niin että joidenkin ihmisten kanssa eivät vaan ”kemiat kohtaa”, ja on myös hoitajia jotka oikeasti eivät vaan sovi alalle ollenkaan.

Vierailija
4/4 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus nauhotat kaiken. Ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi